Na gazie nie chce jechac

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. dziś spotkałem się z problemem takim ze na gazie na kazdym biegu obroty nie przekraczają 3.500. natomiast na benzynie jest ok. dodam odrazu ze dwa tygodnie temu wymienione świece przewody WN. filtr powietrza. co moze być przyczyna tych dolegliwości?
  
 
dodam jeszcze ze na postoju jak go kręcę obroty nie przekroczą 5000
  
 
to może być przytkany filtr gazu, wizyta u gazownika napewno nie zaszkodzi
  
 
kiedyś tez już tak miałem. ale następnego dnia przestało. jutro zaloze nowy filter gazu i zobacze co sie bedzie dziac. pozdro
  
 
Filtr gazu do wymiany albo gaz sie konczy .
  
 
Cytat:
2010-01-14 22:36:26, leszek_espero pisze:
Filtr gazu do wymiany albo gaz sie konczy .


co masz na myśli mówiac ze gaz sie kończy?? jesli chodzi ci ze pusto w butli to powiem ci ze wlalem wczoraj do pełna. na stacji gdzie zawsze tankuje i gaz nie jest zły
  
 
Ja tak mam jak zatankuję kiepski gaz.
Silnik nie wchodzi mi na obroty (nie ma mocy) do momentu aż się ogrzeje do 90*
  
 
a check sie swieci?
  
 
Cytat:
2010-01-15 09:42:12, adamesce pisze:
a check sie swieci?


nie nic się nie świeci. nic poza tym ze nie wkręca się na obroty się nie dzieje.

macie zastawiona chłodnice?

u mnie ledwo wskazówka od temperatury unosi sie tak gdzies na 1/3 skali
  
 
ja zastawionej nie mam. po przejechaniu paru km spokojnie wchodzi na 1/3 ale jak troche wiecej mu dam po gazie to wchodzi na polowe i tak sie utrzymuje. moze masz problem z ukladem dolotowym powietrza. jak jest zimno to rzadziej bedzie strzelal wiec mozesz tego nie odczuc. Moze gdzies bierze lewe powietrze.
  
 
Cytat:
2010-01-15 19:29:36, adamesce pisze:
po przejechaniu paru km spokojnie wchodzi na 1/3 ale jak troche wiecej mu dam po gazie to wchodzi na polowe


ale to i tak moim zdaniem powinien łapac wieksza temperaturke. jutro zastawie chłodnice. a wy jak sadzicie?
  
 
nie znam sie....ale zebys za bardzo nie zastawil bo przegrzejesz. A w czym Ci przeszkadza "niedogrznie" ?
  
 
Taaaa.
Jak pisałem wcześniej - rozgrzej gnojówkę. Czasem nawet 10 km ( od razu trasa ) nie wystarczy, żeby osiągnąć optymalną temperaturę I jak pyrek pisał - jak podczas rozgrzewania włączysz na dobre wentylator to wskazuwka wraca spowrotem o kilka kresek
  
 
Cytat:
2010-01-15 19:51:04, DeeJay pisze:
Taaaa. Jak pisałem wcześniej - rozgrzej gnojówkę. Czasem nawet 10 km ( od razu trasa ) nie wystarczy, żeby osiągnąć optymalną temperaturę I jak pyrek pisał - jak podczas rozgrzewania włączysz na dobre wentylator to wskazuwka wraca spowrotem o kilka kresek



ja bym napisal wskazÓwka. Mialem kiedys clio 1.9D i powiem ze nie mialem problemu zima go rozgrzac. Baaaa. Po 2-3 km byl juz w zakresie optymalnej temperatury.
  
 
Cytat:
2010-01-15 20:03:26, adamesce pisze:
ja bym napisal wskazÓwka.



Biję się w pierś
Rozgrzanie diesla w 3 km ? Dla mnie utopia
  
 
Cytat:
2010-01-15 19:40:01, adamesce pisze:
nie znam sie....ale zebys za bardzo nie zastawil bo przegrzejesz. A w czym Ci przeszkadza "niedogrznie" ?

bo byla mowa ze jak ma slaba temperature to tez moze nie isc tak jak potrzeba. tym bardziej jak jest możliwość ze gaz do d....py. a tak jak pisal kisztan gdy złapal 90 stopni zacząl isc normalnie. u mnie to nie mozliwe raczej
  
 
Cytat:
2010-01-15 20:08:40, DeeJay pisze:
Biję się w pierś Rozgrzanie diesla w 3 km ? Dla mnie utopia



czasami sa stosowane w dislach podgrzewacze dodatkowe -i w tych autach grzeje szybciej
  
 
Mam dogrzewanie
  
 
abysmy sie dobrze zrozumieli nie miałem na mysli swiec zarowych a dodatkowe podgrzewanie w nagrzewnicy-elektryczne albo paliwowe
to tak gwoli doprecyzowania
  
 
Dobrze się zrozumieliśmy. Jest elektryczne, ale działa tylko przy pracującym silniku.