Jak wywołać CHECK w Tacumie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
troszkę może to głupie ale nie pasuje mi coś z błędami, check gaśnie normalnie ale jak na próbę odpiłem 3 czujniki błąd nie wyskoczył, odpiąłem czujnik powietrza, położenia wału, poziomu płynu hamulcowego i nic 0 byków znacie jakiś sposób by check się musiał zaświecić, podejrzewam ze mogło być coś kombinowane od spodu zegarów najgorsze jest to ze nie mogę z czytać błędów bo mam kość 16 pin
  
 
Przy tak duże dawce wątpliwości , proponuję wizytę u serwisowego skanera ...sam już nic więcej nie psuj !
  
 
Cytat:
2010-01-31 21:33:36, bogdan1 pisze:
Przy tak duże dawce wątpliwości , proponuję wizytę u serwisowego skanera ...sam już nic więcej nie psuj !

tak tylko za sczytanie błędów wyszły nici bo program do daewoo nie chciał tego zrobić a dopiero ruszył program od opla walnięty czujnik wała co z tego powinien się świecić check ale nie świeci
  
 
lampka check powinna gasnąć "niezależnie" od innych - sprawdź czy czasem nie gaśnie idealnie równo np. z lampką oleju

w omedze do błędów mam "pedal trick" - wciskam jednocześnie hamulec i pedał gazu do oporu i trzymając je wciśnięte przekręcam kluczyk w pozycję zapłon - lampka zaczyna wymrugiwać kody błędów. Spróbuj - a nuż zadziała
  
 
Cytat:
w omedze do błędów mam "pedal trick" - wciskam jednocześnie hamulec i pedał gazu do oporu i trzymając je wciśnięte przekręcam kluczyk w pozycję zapłon - lampka zaczyna wymrugiwać kody błędów. Spróbuj - a nuż zadziała



Szkoda, że takiej opcji nie ma w Espero...
  
 
Cytat:
2010-02-01 09:48:30, Robert_S pisze:
lampka check powinna gasnąć "niezależnie" od innych - sprawdź czy czasem nie gaśnie idealnie równo np. z lampką oleju w omedze do błędów mam "pedal trick" - wciskam jednocześnie hamulec i pedał gazu do oporu i trzymając je wciśnięte przekręcam kluczyk w pozycję zapłon - lampka zaczyna wymrugiwać kody błędów. Spróbuj - a nuż zadziała

gaśnie równocześnie z ładowaniem i to mnie boli czy nie jest podpięta pod ładowanie
  
 
czy moje poprzednie problemy mogły być powiązane z walniętym czujnikiem powietrza https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=240508&c=26&f=17


pomiary oporności

2,5 k ohma zimny silnik
3,5 k ohma 23s C
4,1 k ohma 50s C

chyba jest coś nie tak


[ wiadomość edytowana przez: markon dnia 2010-02-01 19:28:43 ]

[ wiadomość edytowana przez: markon dnia 2010-02-01 19:34:00 ]
  
 
Cytat:
2010-02-01 11:17:28, Ikarus260 pisze:
Szkoda, że takiej opcji nie ma w Espero...


aż tak wielkim problemem włożenie kawałka spinacza do dziury to chyba dla Ciebie nie jest?

-----------------
czasem tu zaglądam