[MKV] Pulsujące światła - jak jest przyczyna?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W piątek kupiłem pięknego czerwonego MK-V. Zauważyłem w nim jeden mankament którego nie było u mojej wcześniejszej piąteczki. Mianowicie pulsują mu światła - wszystkie zarówno tył jak i np podświetlenie samochodu (dosyć szybko, jest to dosyć słabo zauważalne, jednak widoczne) co może być tego przyczyną??

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-01-17 12:30:11 ]
[ powód edycji: Poprawienie "prefiksu" + uściślenie tematu ]
  
 
Sprawdż napięcie ładowania. Wg mnie albo słabe aku, albo regulator napięcia, albo altek.
  
 
Lub słaba Masa na Silniku z Akumulatorem
  
 
Regulator napiecia padł, ostatnio u kumpla w SC to przerabialismy, szkoda, bo aku po 100km takiej jazdy juz nie bardzo miał chec do pracy.
Zrob to szybko bo skoki napiecia nieodwracalnie uszkodza akumulator, a wydatek na regulator to 40zł.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2010-01-17 14:13:53 ]
  
 
nie jest to takie proste na pewno to regulator napiecia w alternatorze zależy od alternatora zastosowanego jesli jest to mitsubishi jest to bezobsługowy alternator zeby wyjąć regulator albo szczotki trzeba rozebrac go na części rozlutowac diody i wtedy można sie dostac do regulatora koszt to 70 zł sam sprawdzałem
  
 
Mitsubischi zwykle jest w japonskich autach, ostatnio wyjmowalismy z kumplem w jego 323, faktycznie glupio to jest zrobione, ale bez problemu sie da wymienic.
W escortach jest zewnetrzny, przykrecany, typ altka bosch lub maggneti marelli, jakos tak sie pisze.
  
 
w esiokach sa co najmniej 3 rodzaje alternatorow
bosch
M-M (magneti)
mitsubishi
  
 
Typowy objaw regulatora napięcia. 44 zł hella do alternatorów cvh i rs(raczej) albo inne podobne ale też podobna cena.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Mitsubishi jest najdroższy, to fakt, 70 zet za regulator do niego jeszcze rok temu to była bardzo dobra okazja i jeśli taki jest faktycznie zamontowany warto zainwestowac w pewny warsztat elektryczny i jego kompletną regenerację.
Jednego możesz się nie obawiać, w twoim aucie na pewno jest zewnętrzny i na pewno jest przykręcany, a auto napewno nie jest japońskie