Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2010-02-26 09:07:43 Zresetuj kompa,sprawdź czy dochodzi prąd do wtrysków |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-26 12:54:05 odpalasz na zimnym (np przy -5...-10) silniku na lpg? |
zloty07 Pleszew | 2010-02-26 12:56:40 Teraz nie, poniewaz zalozylem niedlugo po zakupie nowa pompe paliwa aczkolwiek zdazylo mi sie kilka razy, ze odpalilem przy ok. 0'C na LPG. No i raz sie zapomnialem i odpalilem na LPG przy ok. -15'C. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-26 13:01:05 A odepnij pompę paliwa (bezpiecznik, wyłącznik bezwładnościowy, albo przekaźnik) i spróbuj odpalić. Jak się uda, to masz wtryski, regulator, albo pompę do roboty.
A i jakim cudem jeździłeś na przestawionym pasku? Nie czułeś niczego podejrzanego? [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2010-02-26 13:01:45 ] |
zloty07 Pleszew | 2010-02-26 13:11:49
Jedyne co bylo nie tak to to, ze gasl na wolnych obrotach ale jak juz pisalem wyzej sadzilem, ze to jest wina krokowca. Jeszcze auto nie zbieralo sie wogole przy niskich obroach. Zadnego przyspieszenia do ok. 2500 obrotow. Ale uznalem, iz jest to wina dolotu powietrza. Najprawdopodobniej luzna obudowa filtra. |
renegat118 ford escort mk5 niebocko | 2010-02-26 13:13:05 tak wtrące się moim zdaniem jak by coś było nie tak z paliwem to bez problemu odpalił by na gazie... więc przyczyn trzeba szukać gdzie indziej bardziej w okolicy zapłonu modułu czy cewki.. czewka nawet jak daje iskre może mieć przebicie i nie odpali za fiksa lub jak modół padł to możliwe jest że nie w tym momecie jest iskra co potrzeba... czujnik połoznia wału też może mieć w tm udział... a jeśli miałeś rorząd przestawiony o dwa ząbki to lepiej jest sprawdzić to siśnienie na cylidrach bo mogło ugjąć dwa zawory i już nie odpali bo będzie go ciągle zalewac i nie będzie miał kompresji,,, a czy jak odpaliłeś na tym cpn to chodził na wszystkie cylindr? bo jeśli tak a nie wkręcał się na obroty to sprawdził bym ten czujnik położenia wału |
zloty07 Pleszew | 2010-02-26 13:19:47
Ciezko mi teraz powiedziec ale nie wydaje mi sie by chodzil na wszystkie cylindry ze wzgledu na, nierowna prace i dzwiek jaki wydawal silnik. |
renegat118 ford escort mk5 niebocko | 2010-02-26 13:24:50 to co pierwsz zrób pomierz ciśnienie na cylidrach żebys był pewny że to nie zawór czy gniazdo... bo jak cos tam się rypło to oczywiste że nie będzie miał ciśninia jak będzie git że cisnienie jest to ja bym sprawdził to co pisałem wcześnniej... bo grzebanie przy efi pompce paliwa mija sie z celem bo gaz to osobny wkład zasilania wię powinnien odpalić,,możliwe że padła cewka lub modół albo czujnik ale pierwsz sprawdz to co ww. żebyś się nie motał w tym wszystkim |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-26 13:34:07 u mnie na lpg poniżej pewnej temp nie odpala wcale.
Po takich próbach na pb też mam spore kłopoty... Ale też Ci zalewa przy odpalaniu na lpg? Ja bym gruchnął w wył. bezwładnościowy i sprawdził, czy odpali na lpg... [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2010-02-26 13:35:24 ] |
renegat118 ford escort mk5 niebocko | 2010-02-26 13:42:09 a takie pytanie jak ci kolego może zalać silnik na gazie???? gdzieś ty sie chował troszke wyobraźni... to jest nie możliwe bo gaz który spala silnik jest w stanie lotnym nie cieczy |
warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2010-02-26 14:00:23 zloty masz rację skoro cię zalewa to wtryski działają ,wyłącznik bezwładnościowy odcina pompkę paliwa więc też odpada.
Gaz II Gen. nie ma kompa więc zawsze ci przełączy na gaz a jak będzie chodził zależy od stanu parownika. Jedynym elementem łączącym benzynę i gaz jest cewka(pomijam tutaj emulator wtrysków) więc wychoni na to że to ona ci szwankuje. [ wiadomość edytowana przez: warzywisko dnia 2010-02-26 14:01:11 ] |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2010-02-26 14:06:05
to ty kolego chyba nie jezdziłeś autkiem na gaz :] może sie zalać na gazie, i to porządnie, że poźniej i na gazie nie odpalisz i na benzynie troche kręcenia też jest |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-26 14:11:54
no właśnie o to pytałem autora wątku...a nie stwierdzałem... Czytaj proszę dokładnie i nie denerwuj się Jak zalejesz świece pb (co niekoniecznie musi oznaczać, że wtrysk nie leje jak z cebra), to możliwe, że przełączenie na lpg też nie pozwoli odpalić... Ale tak, jak napisałem, wyjęcie bezpiecznika od pompy nie kosztuje nic, a wyklucza pewne kwestie. Można też podmienić EDISa i cewkę, ale ja bym wcześniej zrobił reset i sprawdził błędy na sucho. |