Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Egiptos TOYOTA DRIVER Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2010-02-02 15:34:16 Mata raczej powinna być naklejona na gołą blachę, czyli jeśli wygłuszamy podłogę trzeba zdjąć wykładzinę, jeśli zabieramy się do drzwi zdejmujemy tapicerkę drzwiową. Po naklejeniu 2 mat raczej ciszej nie będzie.
Dla przykładu link do profesjonalnie wytłumionego samochodu (do celów audiofilskich). http://www.audiocar.pl/zdjecia/peu/fotka20.JPG |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-02-02 20:12:58
A ty chcialas wyciszyc czy wyasfaltowac samochod Maty bitumiczne slabo tlumia,raczej maja za zadanie np usztywnic blache poszycia drzwi aby nie rezonowala. Jak chcesz wyciszyc to trzeba wywalic z auta kokpit i mate podlogowa,nastepnie wylozyc sciana grodziowa gruba wykladzina tlumiaca,ale moze byc pozniej problem z wlozeniem kokpitu spowrotem,poniewaz mata ma swoja grubosc a producent uchwyty i wsporniki przewidzial pod to co jest fabrycznie,nie mowiac o pedalach Kiedys wyciszalem moj pierwszy samochod,byl to Fiat Panda,tylko ze tam nie bylo za bardzo co wyciagac ze srodka.Wpakowalem mate od srodka,a takze od komory silnika i na maske od wewnatrz,w komorze silnika oprocz silnika bylo tez kolo zapasowe,a pod nim skrzynia biegow wiec skrzynie tez wyciszylem. Roboty od cholery ,ale efekt niesamowity.Silnik mruczal jak w limuzynie trzebabylo go nasluchiwac,a bardziej przeszkadzal szum przejezdzajacych samochodow i swist powietrza o przednia plaska szybe. Nigdy juz pozniej nie przeszkadzal mi dzwiek silnika w zadnym nastepnym samochodzie,a moze dlatego ze mialem wciaz w pamieci karkolomnosc przedsiewziecia . |
cereusfoto Kraków | 2010-02-03 07:34:26
|