Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jacek_E38_745 BMW E38 745 / E34 52 ... Pruszkow | 2009-10-12 19:48:10 Witam,
Sebek243, Po przekreceniu kluczyka w stacyjce do pozycji "zaplon" napiecie podawane jest do przekaznika (w puszce z bezpiecznikami, pod maska silnika) na uzwojenie cewki i ta powoduje zalonczenie obwodu napiecia na swiece grzejne oraz podaje napiecie do zarowki w desce rozdzielczej informujac, ze swiece sa grzane. Jesli masz lekko zarzaca sie zarowke to oznacza to, ze nie ma dobrego kontaktu elektrycznego w przekazniku i prad nie przeplywa swobodnie miedzy zlaczonymi przewodami a jedyni przeskakuje iskra miedzy nimi - przepalajacy sie przekaznik (bedzie charakterystycznie smierdzial spalonym kablem). Za czas grzania swiec odpowiada juz inny uklad ale twierdzisz, ze jezeli "zarowka" jasno swieci (przekaznik zlaczyl styki przewodow a nie jedynie je do siebie zblizyl) to wszystko jest ok. W takim ukladzie doradzalbym wizyte u elektryka i sprawdzenie przekaznika. Pozdrawiam, Jacek |
e30kristo bmw e30 świdwin | 2010-02-09 14:04:31 witam u mnie spotkałem się z podobnym problemem okazało się że silnik gubi masę dorobiłem nowy kabel i problem sam sie roząwiązał |