Toyota Yaris kontrolka check engine spadek mocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
temat dotyczy toyoty yaris 1.3 z 2003 roku otóż pewnoego dnia siedzę sobie w aucie przy odpalonym silniku i czekam na kumpla az tu nagle czuje ze samochód zaczyna mocno wibrować wysiadłem i zauwazyłem ze dzwiek silnika sie zmienil i jest dosc nie równy natomiast z wydechu słychac pyrkanie jak z traktora kiedy spróbowałem sie przejechać zauważyłem ze samochód nie ma mocy strasznie muli a przy zejsciu na niskie obroty wibruje nawet to słychac bo wszystko sie trzesnie w srodku po przejechaniu kilkudziesiecu metrów zaczeła migać zółta kontrolka check engine potem przestała i znow zaczeła wtedy zauwazyłem ze zaczyna migac gdy silnik jest troche bardziej obciazony albo przez zwiekszenie obrotów albo przez pózną redukcje biegu jeszcze troche pojezdziłem i kontrolka zaczeła palic sie juz bez przerwy pomyslałem ze moze to świeca i jeden gar nie pracuje wiec wymieniłem wszystkie swiece ale nic to nie dało wyjalem tez przepływomierz ale jest czysciutki jak nowy a jarek jaki był taki jest juz nie wiem co zrobic prawdopodobnie wybiorę sie do serwisu ale chciałem zasiegnąć opinii kogoś doswiadczonego w temacie i być moze kogoś kto miał takie same objawy Prosze o pomoc i Pozdrawiam
  
 
nie ma co się zastanawiać trzeba odczytać kody błędu,a później zastanowić się co jest przyczyną usterki.pozdro.
  
 
Trzeba odczytac kod bledu,zeby cos stwierdzic,jaki przebieg?
  
 
Przebieg 74000 chciałbym tak mniej wiecej wiedziec co to moze byc po takich objawach i tym co juz wykonalem moze nie potrzebnie
  
 
Cytat:
2010-02-15 00:13:06, jan5334 pisze:
Przebieg 74000 chciałbym tak mniej wiecej wiedziec co to moze byc po takich objawach i tym co juz wykonalem moze nie potrzebnie


Mniej wiecej to moze byc, fajkocewka,wtryskiwacz ,przeplywomierz,instalacja,sonda i jeszcze pare innych rzeczy Tester trzeba zapiac.
Odnosnie przeplywomierza ,to po 60 tys jest zaklajstrowany na amen w paciezu, wiec nie mow ze jest czysty chyba z wierzchu patrzac na obudowe Podam ci nr tel na priv jezeli chcesz to naprawic.
  
 
Przepływmierz naprawde jest czysty te dwa równoległe druciki w srodku sa srebrne a ten po boku tez czysty wiec raczej sie nie myle dzisiaj kiedy załozyłem ten przepływomierz i uruchomiłem silnik to chodził przez jakas minute rowno ale obroty były wysokie bo był zimny tak sadze a potem znów zaczeło nim trzasc i z rury terkotał jak pozdejmowałem te wszystkie osłony i ta obudowe filtra powietrza zauwazyłem ze na jednym wtryskiwaczu po prawej ostatni a wlasciwie na jego wtyczce jest troche wody w sumie nie wiem skad a co do przepływomierza to samochod był zawsze serwisowny w aso w sc wiec moze go tam czyscili na ktoryms przegladzie
  
 
Cytat:
2010-02-15 11:02:16, jan5334 pisze:
Przepływmierz naprawde jest czysty te dwa równoległe druciki w srodku sa srebrne a ten po boku tez czysty wiec raczej sie nie myle dzisiaj kiedy załozyłem ten przepływomierz i uruchomiłem silnik to chodził przez jakas minute rowno ale obroty były wysokie bo był zimny tak sadze a potem znów zaczeło nim trzasc i z rury terkotał jak pozdejmowałem te wszystkie osłony i ta obudowe filtra powietrza zauwazyłem ze na jednym wtryskiwaczu po prawej ostatni a wlasciwie na jego wtyczce jest troche wody w sumie nie wiem skad a co do przepływomierza to samochod był zawsze serwisowny w aso w sc wiec moze go tam czyscili na ktoryms przegladzie


To pewnie czyscili ,bo nie spotkalem aby ktos bez czyszczenia dojezdzil do 70 tys.
Wilgoc jest w gniezdzie wtyczki wtryskiwacza po wypieciu wtyczki??
  
 
nie nie odpinałem jej widze tylko ze od gory jest mokra no i dodam jescze ze jak go rano poskaladalem i odpalilem bo wczoraj odpialem akumulator to juz nie było bledu pewnie sie skasowal a jak sie dzis przejechalem to znow zaczela migac tak jak mowilem prze troche wiekszym obciazeniu silnika jak dodam gazu albo mam za wysoki bieg