Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robertog TOYOTA DRIVER Warszawa | 2007-11-04 10:39:46 a opony masz takie same na przodzie i na tyle? bo mi to wygląda na różnice w średnicy przednich i tylnych kół i to jest wynikiem szarpania |
someone_23 Łódź | 2007-11-04 16:29:46 to rav4 z 2002 roku, 110 tys km przebiegu. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2008-02-08 22:02:21
Tak jest nawet w subaru impreza wrx co mnie bardzo zaskoczyło |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2008-04-01 00:12:08
pewno rozpieprzyles kosz satelitow w dyfrze |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2008-09-23 22:36:06 Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem rav4 z 1995 r. silnik 2.0 16v 3s fe. Pierwsze pytanie które wiąże się z tematem kieruję głównie do posiadaczy tegoż modelu. Proszę mi powiedzieć czy jest normalne, że przy gwałtownym dodaniu gazu słychać uderzenie na tylnych półosiach, tak jakby były tam luzy. 2 pytanie dotyczy kontrolki check engine, mianowicie jak można sprawdzić czy ta kontrolka naprawde działa, przy włączeniu zapłonu świeci, gdy odpalam gaśnie, ale jeżeli odepnę w tym czasie sondę lambda kontrolka sie nie zapala, t chyba nie jest normalne. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2008-09-23 22:48:59
Po pierwsze to normalne ,a efekt jest taki jakby cie z tylu zaatakowal z nienacka nosorozec Po drugie kontrolka dziala u ciebie ok ,czasem kod bledu nie wyskakuje od razu to zalezy od logiki wykrywania bledu komputera ECU. |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2008-09-23 23:22:41 Wielkie dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie, a przynajmniej na dzisiaj. Czy w rav4 napęd na 2 osie jest stały? Z moich obserwacj wynika że nie bardzo, raz ciagnie przód innym razem tył. Cofałem pod góre i w ziemie wgryzało sie tylko tylnie koło (chyba), z kolei kiedy jechałem innym razem w terenie ciagnął przód (blokada nie była włączona) |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2008-09-25 00:57:26
Jezeli nie ma blokady miedzyosiowo to tak sie dzieje ze ten most ktory sie zaczyna slizgac bedzie sie slizgal coraz bardziej.Tylko blokada miedzyosiowa daje rowny naped przod tyl.Ratuje sprawe blokada mostow wtedy lewa i prawa strona jest na sztywno ,i mniejsze prawdopodobienstwo ze oba kola przednie lub oba kola tylne naraz straca przyczepnosc. |
fugazzi Warszawa | 2010-02-13 00:17:34
Witam, Czy rzeczywiscie po VIN mozna sprawdzic, czy jest z tylu dyfer z LSD? Mam od niedawna RAV4 D4D z 2001 i probuje to ustalic. Wchodzilem na stronke http://www.toyodiy.com ale niestety po VIN nie rozroznia akurat tego elementu napedu. Czy moze jest moze jakis inny sposob, zeby to sprawdzic? Oczywiscie poza rozkreceniem mechanizmu, zwlaszcza w ASO pozdrawiam |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-02-13 01:23:11
Doswiadczalnie to mozna w teren wjechac,jezeli zrobisz przewieszke tak ze kola beda dyndaly w powietrzu po przekatnej i przejedziesz tzn ze masz torsena. |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2010-02-13 16:26:03 zrób zdjęcie tylnego dyfra z boku to Ci odpowiem |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2010-02-16 21:56:22 Skoro już został poruszony temat LSD w rav4 to mógłby ktoś się wypowiedzieć czy on faktycznie dobrze się sprawuje czy to tylko taki pic na wodę. Pytam bo w poprzedniej rav-ce miałem dyfer LSD, do niego wlany olej zalecany w instrukcji obsługi tzn. olej do przekładni hydrokinetycznej i owo LSD nie działało, sprawdzałem na śniegu, kręciło się tylko jedno koło z tyłu. Czy to mogły być już zepsute sprzęgiełka czy może LSD to niewypał Toyoty? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-02-17 21:28:27
Lsd dziala tak ze trzeba troche gazu dodac tak jakbys nie umial jezdzic,wtedy dopiero naped zostaje przekazywany na kolo ktore stoi w miejscu. |