[OGÓLNE] Spadek napięcia, obrotów. Przewody WN do wymiany?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie sprawdzałem ostatnio przewody w nocy w garażu w ciemnościach nie widziłem zadnych iskier przeskakujących więć zaczołem sprawdzać organoleptycznioe przewody spoko nic nie kpoały ale po omacku niechcacy dotknołem cewki i jak mnie pi.....ło to hoho, poradźcie czy przewody do wymiany czy cewka moze kopać po dotknięciu.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-24 12:58:01 ]
[ powód edycji: Dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
Cewka jest izolowana, moze zle docisniete przewody miales?
  
 
nie samą cewkę tylko fajki kabli przy cewce, przewody oryginały, zważając na cenę n ie chciał bym kupować nowych
  
 
to raczej fajka ma przebicie wiec chyba czeka Cie wymiana kabelkow
  
 
Panowie nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tu. Mam takie pytanko. Mam spadeki napiecia i strzelam ze przewody WN sa do wymiany. W nocy na rozgrzanym silniku nie widzialem zadnych iskier, ale jak wyciaglem fajke to to mialem bukiet iskier az mnie popiscilo. Do wymiany??
  
 
nie ma na co czekać
do wymiany
  
 
Dlaczego do wymiany? Po zdjęciu fajki będzie gruby bukiet iskier niezależnie czy przewody są stare czy nowe.

noras7
Gdzie masz te spadki napięcia? Na akumulatorze? Jeśli mówisz o napięciu w kablach WN, to jak je zmierzyłeś?
  
 
Spadki obrotow. Wymienione zostaly: wałek rozrządu, popychacze, krokowy,świece wszystkie uszczelki.itp. nie wiem gdzie juz szukac.
  
 
Czy silnik gubi zapłony? Czy podczas przyspieszania z niskich obrotów czujesz lekkie szarpnięcia?
  
 
Generalnie jak sie silnik rozgrzeje i zatrzymam sie np.na światłach to obroty spadaja do 500 potem wskakuja na 700 a potem na 900 i jest dobrze. A tych szarpniec nie ma, przyspieszenie tez eleganckie.

[ wiadomość edytowana przez: noras7 dnia 2009-10-24 18:40:11 ]
  
 
Nikt nic nie wie??
  
 
Nikt naprawde nie potrafii pomoc??
  
 
Cytat:
2009-10-24 18:39:18, noras7 pisze:
Generalnie jak sie silnik rozgrzeje i zatrzymam sie np.na światłach to obroty spadaja do 500 potem wskakuja na 700 a potem na 900 i jest dobrze. A tych szarpniec nie ma, przyspieszenie tez eleganckie. [ wiadomość edytowana przez: noras7 dnia 2009-10-24 18:40:11 ]



Czujnik indukcyjny (obrotów wału korbowego), zapewne jest brudny i trzeba przeczyscic i bedzie gralo
  
 
Oooooo.... dzieki. A mialbym prosbe, mialbys jakies foto tego bo nie wiem gdzie szukac.
  
 
Koledzy, tak na chłopski rozum, jak sprawdzić czy przewody są do wymiany. Na co zwrócić uwagę.
  
 
A ja mam jeszcze inne pytanie odnośnie też falowania/spadków obrotów. Mianowicie jak dojeżdżam do świateł i wyrzucam na luz mam obroty w graniach 1100-1000 a gdy całkowicie się zatrzymam to obroty spadają do 900. Silnik cały czas pracuje równo i nic nie skacze tylko skąd te minimalne spadki między jazdą na luzie a całkowitym postojem na luzie?


[ wiadomość edytowana przez: damianoo90 dnia 2010-02-24 21:36:27 ]
  
 
VSS - sprawdz, odepnij, szukajka.
  
 
bo to tak ma byc , jak silnik toczy sie na luzie to komp lekko podnosi obroty żeby przypadkiem nie zgasł, tak poprostu jest zaprogramowany komputer esa dzieła poprawnie, odczyt jest brany z czujnika prędkości VSS