Zasilanie pompy paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam taki problem... Autko nie odpala bo nie podaje paliwa pompa została wyciągnięta sprawdzona działa i okazało się ze nie dochodzi do niej prąd i mam takie pytanie. Co można jeszcze sprawdzić bezpieczniki ok o ile jakis idzie do pompy sprawdzałęm wszystkie. Może jakieś porady co jeszcze sprawdzić? I mam pytanie gdzie się zaczyna zasilanie pompy paliwa? bo kończy na wtyczce w baku a zaczyna? Oczywiście chodzi o omege 3000 24v Pozdrawiam
  
 
a masz tam alarm zalozony? Jesli tak to bardzo mozliwe, ze sie cos zwalilo i to on Ci odcina pompe
  
 
często przekaźnik się sypie.
  
 
Alarmu nie ma a przekaznik to pod maską czy tam gdzie bezpieczniki?
  
 
u mnie był z prawej koło nóg pasażera - ale ja miałem ex-policyjną, w cywilnych było jakoś inaczej.
Schemat twoim przyjacielem
  
 
Posprawdzane to nie przekaznik coś jeszcze można sprawdzić? gdzie zaczyna sie to zasilanie pompy? czy mam odrazu do elektryka jechac?

Cytat:
2009-09-30 14:49:01, 7gsi pisze:
u mnie był z prawej koło nóg pasażera - ale ja miałem ex-policyjną, w cywilnych było jakoś inaczej. Schemat twoim przyjacielem

  
 
A sprawdzałeś, czy rzeczywiście nie ma napięcia na przewodach zasilających? Może pompa umiera, akurat zadziałała jak ją podpiąłeś na krótko do aku, a po podaniu prądu w aucie znów się przyblokowała / przytarła?
  
 
Sprawdzałem nie ma zasilania w kablu... :/

Cytat:
2009-09-30 22:28:52, eron pisze:
A sprawdzałeś, czy rzeczywiście nie ma napięcia na przewodach zasilających? Może pompa umiera, akurat zadziałała jak ją podpiąłeś na krótko do aku, a po podaniu prądu w aucie znów się przyblokowała / przytarła?

  
 
Ok problem naprawiony Dzięki za porady. Pozdrawiam
  
 
to co to w koncu bylo?
  
 
kluczyk przekręcił.
  
 
Otóż to tyła pompa paliwa ktoś tam miał rację że na sucho zadziałała a w baku nie Ale już mam nową i autko śmiga Dziękuję za pomoc

Cytat:
2009-10-02 02:03:10, fatboy82 pisze:
to co to w koncu bylo?

  
 
Koledzy mam też problem z prądem do pompy. Po przekręceniu kluczyka mam 12V przy pompie (pompa odpięta) a po 4 sekundach spada do 3,5 V. Efekt jest taki że odpala i gaśnie po 4 sekundach.
Ktoś się z czymś takim spotkał?