Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-08-29 19:56:35 Po pierwsze primo musisz wybijać we właściwą stronę piasty, po drugie nie masz założonego pierścienia segera przypadkiem??? |
Inferno Sympatyk FEFK Galaxy, Citroen C5 Kaletnik | 2007-08-30 09:29:35 Dokladnie ja wymienialem 3 razy i zawsze krocej wytrzymywaly, mechanior wzial 30 PLN i wszystko jest oki az do dzis |
dino84 Sympatyk FEFK Escort MkVII Kombi Radzyń Podl. | 2010-03-29 20:31:11 Ja mam pytanie odnosnie lozyska tylnego. Po odkreceniu bebna pierwsze lozysko (te pod nakretkami) wyszlo samo bez problemu, natomiast te drugie siedzi sobie w bebnie, a nie wiem w ktora strone je wybijac. Jakby ktos moglby podpowiedziec czy w strone pierscienia uszczelniajacego tj do srodka czy na zewnatrz?
Najlepiej to jakby ktos napisal po krotce jak, co po kolei [ wiadomość edytowana przez: dino84 dnia 2010-03-29 20:36:22 ] |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2010-03-29 20:46:19
Wyciągasz pierścien uszczelniający z bębna i wybijasz łożysko do środka, pamiętaj także o wymianie bieżni łożysk |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2010-03-29 20:50:06
Masz tam dwa łożyska, pierwsze wkładasz od zewnętrznej strony bębna, drugie od wewnętrznej. Oba łożyska w momencie dobijania, lub wciskania na prasie spotkają sie na środku, opierając sie o wystające zatoczenie. Do wbijania łożysk, a zakładam że będziesz robił to zwykłym młotkiem, proponuje użyć starej bieżni, by nie pokaleczyć nowego łożyska. Czyli reasumując, łożyska wybijasz od środka, zahaczając np płaskim śrubokrętem rant bieżni , jedno w lewo drugie w prawo. |
dino84 Sympatyk FEFK Escort MkVII Kombi Radzyń Podl. | 2010-03-29 21:07:03 O to chodzilo. Dzieki chlopaki juz wiem. Wybijal i wsadzal nowe lozysko bedzie ojciec w pracy na prasie takze powinno byc dobrze.
[ wiadomość edytowana przez: dino84 dnia 2010-03-29 21:20:42 ] |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2010-03-29 21:21:20
Łożysko składa się z kilku części, metalowa obudowa po której ślizga się kosz z kulkami to właśnie bieżnia.Bieżnia to to co zostało ci w bębnie, kiedy kosz łożyska, po odkręceniu nakrętki koła wypadł ci swobodnie na zewnątrz. |
dino84 Sympatyk FEFK Escort MkVII Kombi Radzyń Podl. | 2010-03-29 21:37:22 Tak, tak juz w miedzyczasie sie dowiedzialem. Bedzie wymieniana calosc razem z bieznia. Dzieki wielkie |