Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2010-05-11 08:48:00 Potrzebuje małej porady. Zupełnie nie znam się na silnikach diesela, a mam mozliwość kupić w niezłej cenie takie autko. W czym rzecz: z firmy sprzedają skode octavkę 1,9 tdi była używana przez szefa i raczej nie jest zadbana. Chcieli ją sprzedać w serwisie skody - i tam dostali bardzo niską wycenę - niby chłopaki z serwisu stwierdzilli: koło dwumasowe sie psuje, amorki do wymiany, pompowtryskiwacze uszkodzone i przytarty silnik. Przebieg auta to 210 tys. km, auto ma 3 lata. Cena za którą można go wyrwać jest naprawdę niezła, więc sie zastanawiam nad tym samochodem. Nie wiem, na ile w serwisie mówili prawdę a na ile zbijali cenę - bo za pozostałe samochody będące w niezłym stanie zaproponowali niewiele więcej. Czy są jakieś domowe sposoby, żeby po odpaleniu stwierdzić co z tych rzeczy jest rzeczywiście do wymiany?? Wiem że dymek, ale np jak sprawdzić czy nie ma przedmuchów na pierścieniach?? Jak sprawdzić koło dwumasowe? |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2010-05-11 08:52:41 Dymek niekoniecznie jeżeli auto ma DPF.
Zużyta dwumasa strasznie puka przy odpalaniu, ale najbardziej słychać w momencie gaszenia. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-05-11 08:57:00 Najlepszym "domowym sposobem" w tej sytuacji jest.... dogadanie się z jakimś konkretnym mechaniorem z ASO Skody albo innym dobrym diesel-serwisem i prywatny przegląd z pomiarami
Zdecydowanie za duże ryzyko na amatorskie zgadywanki !! |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2010-05-11 20:00:41 no właśnie problem polega na tym, że: