Pomocy!!!Problemy z odpalaniem na ciepłym silniku;(((

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!
Jestem jednym z nowych i jest to moj drugi post.
Problem z moim Essim 1.4. z 92 r. polega na tym iz jak stoje w korku lub przejade trase ok 10 km to silnik sie nagrzewa i pozniej nie chce odpalic.Rozrusznik nie kreci.Dopiero jak ostygnie to odpali.Czy moze to byc wina temperatury lub nie wlaczajacego sie wentylatora???
Prosze o odp bo jest to dosyc uciazliwe szczegolnie jak chce sie gdzies szybko dojechac lub jestem umowiony z moja dziewczyna
pzdr
  
 
Zawieź rozrusznik do gościa który to to robi i on Ci go naprawi to jest tylko i wyłącznie jego wina
  
 
ale czy to jest sprawa do elektryka czy mechanika??
rozrusznik na cieplym nie kreci a jak temperatura spadnie to odpala.takie jest moje zdanie czy wiec nie moze to miec zwiazku np. z przegrzaniem lub cos w tym stylu??
sorka ale jestem laikiem w tej kwestii
  
 
użyj wyszukiwarki na forum i szukaj cos o rozruszniku
  
 
Szukalem w wyszukiwarce.Miestety nie bylo tam nic co by moglo mi sie przydac;(
Nie wiem co robic bo ten problem staje sie uciazliwy, bardzo
Czy moze miec na to wplyw fakt iz nie zalacza mi sie wentylator i dlatego silnik sie tak nagrzewa i pozniej nie chce odpalic??
  
 
tez tak mam narazie jestem Cierpliwy ale to wina tulejek jakis chyba w rozruszniku
  
 
Ja miałem to samo, rozebrałem cały rozrusznik przeczyściłem benzyną, nasmarowałem złożyłem i śmiga jak nówka , a tez mialem cos takiego ze jak sie nagrzal to nie krecił albo bardzo ciezko. Czasem sie przywieszał nawet na zimnym pozdro
  
 
czyli mozna zalozyc ze jest to tylko wina rozrusznika??
nie ma wplywu temperatura itp.
ok dzieki za rady jutro zabieram sie do rozkrecania rozrusznika
  
 
Jestem nowym klubowiczem. Mam Escorta 1,6 Kat i mam ten sam problem. Czytałem i rozmawiałem o tym problemie ze znajomymi co maja escorty i niestety jest to chyba wada escortow. Mój rozrusznik nie może się zacierać na tulejkach bo mam łożyska igiełkowe a problem jest. Jeden z kolegów powiedział mi że winstalacji jest złączka
w wiązce i jeżeli ją się wytnie i zrobi na stałe to problem znika. Niestety ja tej złączki nie znalazłm aleTy możesz spróbować.
  
 
meczylem sie z tym problemem chyba z rok.Wymiana tulejek i lozyska igielkowego nic nie dala.Zrobolem dwie rzeczy na raz i nie wiem ktora pomogla.1.Zamontowalem zwykly przekaznik od poloneza-prad ze stacyjki steruje tylko przekaznikiem,a cewka elektromagnetyczna przy rozruszniku dostaje prad prosto z akumulatora poprzez styki przekaznika.2.Rozebralem cewke elektromagn. rozrusznika podlozylem po jednej podkladce grub.ok 1 mmpod sruby oczywiscie wyczyscilem sruby i zwore.od tamtej pory rozrusznik mnie nie zawiodl
  
 
Witam mam podobny problem, lecz gdy silnik się nagrzeje (wcale nie mocno, wystarczy przejechać parę km) i oczywiście nie kreci rozrusznik, to przy włączonym zapłonie kreci się wentylator chłodnicy nie cały czas tylko załączy się pochodzi pare sekund wyłączy i tak co chwile, dodam tylko ze temperatura silnika na wskaźniku wcale nie jest wysoka ;/ czy moze to być wina czujnika temp do komputera ? nie wiem za bardzo jak sprawdzić ten czujnik. Nie chce mi sie za bardzo wierzyć ze u mnie to wina rozrusznika ale nie wykluczam ze on też ma swój udział w tym wszystkim.
aaaa własnie escort 1,4 71KM MK5 92r jednopunktowy wtrysk



[ wiadomość edytowana przez: dago86 dnia 2010-06-06 12:44:31 ]

Ojciec właśnie mi mówi ze po drodze mu gaśnie

[ wiadomość edytowana przez: dago86 dnia 2010-06-07 14:30:10 ]