Reperaturka drzwi czy inne drzwi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie. Co o tym myślicie? Wiem, że zależy to od stanu drzwi. Ale jeśli są np w stanie pół na pół to co wybrać?
  
 
Cytat:
2010-03-09 20:51:43, sta3x63 pisze:
Tak jak w temacie. Co o tym myślicie? Wiem, że zależy to od stanu drzwi. Ale jeśli są np w stanie pół na pół to co wybrać?


W przypadku Espero nie występuje coś takiego jak "reperaturka" drzwi (nawet w zamienniku)

Jeśli znasz naprawdę zdolnego magika-blacharza ..można wyczarować ...tylko bardzo wątpię czy warto
  
 
Bogdanku chyba sie mylisz w tym temacie. Reparaturka jest. Sam widzialem. Tylko ze to jest "zewnetrzne poszycie" tylko... Brakuje tego dziadostwa gdzie te badziewne uszczelki przy progach sa.
  
 
Cytat:
2010-03-09 21:35:34, Torp12 pisze:
Bogdanku chyba sie mylisz w tym temacie. Reparaturka jest. Sam widzialem. Tylko ze to jest "zewnetrzne poszycie" tylko... Brakuje tego dziadostwa gdzie te badziewne uszczelki przy progach sa.


no tak...rację masz absolutną
poszycie da sie kupić nawet fabryczne

/tak napisałem , bo do łba by mi nie przyszejdło żeby nazwać to reperaturką /
  
 
no niestety póki co kupuję mieszkanie i nie stać mnie na zmianę auta. A że robocizna za darmo to tylko koszt materiału pokrywam. Mam już namiary na elementy do szajsa od Bogdana. Ale ja mam tylko drzwi kierowcy do roboty więc nie wiem co robić. Bo progi to w całości potrzebuję hehe.
Obadajcie to:
klik

klik

albo badajcie co ma ten sprzedawca
klik
  
 
Taka reperaturaka nawet jeśli jest to efekt będzie taki że za góra 2 lata ruda wylezie. Na dole drzwi jest zgrzew który jest wykonany idealnie tylko przez wytwórnię i nawet jeśli taki zgrzew wspawasz w drzwi to osłabisz blache w miejscu spawu - wówczas rdza jest tylko kwestią czasu.
  
 
Cytat:
2010-03-09 21:50:00, archive15 pisze:
...Na dole drzwi jest zgrzew który jest wykonany idealnie tylko przez wytwórnię...




Bym mocno się z Tobą nie zgodził, że zgrzew ten wykonany jest idealnie
  
 
czyli nie do odtworzenia przez blacharza
  
 
zgrzew jak zgrzew-gorzej ze chyba juz napoczete przez rdze zgrzewali
  
 
To podłączę się do tematu, podobnie jak kolega czeka mnie jazda z mieszkaniem wiosną 2011r. Jak nie liczę to 20k na Civica VI b16a2 nie styknie Podjąłem decyzję o łataniu dziur w burtach Blacharza znalazłem, rozsądne ceny, za jeden próg 200zł krzyczy, łącznie z ewentualną naprawą naciągów w progu i wstawieniem kawałków nadkoli, przez które woda dostawała się do progu.
Niestety moje drzwi też są w opłakanym stanie, w te kierowcy to ręka mi wchodzi zaciśnięta w pięść... Widziałem reperaturki poszycia dolnego, całego jak i doły. Czy ktoś już zawalczył z tematem? Opłaca się to w ogóle? Szukałem drzwi nowych, ale w rozsądnych cenach to są wszystkie 290-350zł oprócz lewych przednich...te po 700zł. Mowa oczywiście o gołych blachach.
Z kolegą który twierdzi, że w dwa lata znów przeżre się nie zgodzę. Może jak zostanie to zrobione tak jak na fabryce czyli spartolone to tak. Ale gdy zabezpieczymy blachę dobrze odpowiednimi środkami, nałożymy kilka warstw lakieru to nic tego nie zeżre, zeżarte zostanie espero, a te reperaturki zostaną Problem Espero niestety jest dobrze znany, te samochody w ogóle nie były zabezpieczane antykorozyjnie podczas produkcji (chodzi o blachy wyłączając podwozie i profile zamknięte.