Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2010-07-28 19:35:25 Duża szansa ,że skrzynka bezpieczników padła .Do przelutowania. |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2010-07-28 20:35:20 przekaznik jest git, tez podejzewalem slynna skrzynke, sprawdze jeszcze tylko czy przy wtyczce od ecu jest sygnal , i to mysle ze rozwieje watpliwosci |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2010-07-31 09:08:18 problem okazal sie byc banalny odlaczyla sie wsuwka w skrzynce bezpiecznikow odpowiadajaca wlasnie za polaczenie z komputerem, w sumie to dziwny krok inzynierow forda, wszystkie wtyczki to po kilka pinow maja co najmniej to juz mogli gdzies wepchnac ta wsuwke w jakas wtyczke |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-03 17:20:19 witam tez mam akualnie problem z papa paliwa,tak jak by sie wogóle nie wlaczala jak ja mozna sprawdzic bez uzycia komputera?? |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2010-08-03 17:23:46 ale tak jakby czy sie nie wlacza ? |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-03 17:35:04 tak jak by wogole sie nie wlaczala |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2010-08-04 11:37:17 a wiec nie slychac jej pracy po przekreceniu kluczyka na zaplon? najlatwiej to podniesc kanape , i przy pomocy zaroweczki sprawdzic czy dochodzi do pompy prad wtedy bedzie wiadomo czy to pompa uszkodzona czy cos w instalacji |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-08-04 12:19:35 a wyłącznik bezwładnościowy pompy paliwa? |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-04 13:00:50 dzis bede wlasnie sprawdzal ta pompe,mi sie zdaje ze tez cos moglem w instalacji powalic..a pompa znajduje sie pod silnikiem tak?? |
kylo32 (M) Site Admin Lublin | 2010-08-04 13:02:52 pompa paliwa w zetecu jest w zbiorniku paliwa, pod kanapą. ----------------- FEFK #2481 |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-04 13:12:08 ale dojde do niej jakos czy nie?? |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-08-04 15:16:38 Do zasilania pompy dojdziesz. wstrząsowy też sprawdz może wyskoczył. masz go na lewym słupku pod skrzynką bezpieczników pod plastikiem. taka mała zaślepka tam jest.
----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-08-04 15:18:56 ] |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-04 15:23:40 to jest caly czas na dole juz to sprawdzalemto akurat jest dobrze tylko ze u kumpla po zapaleniu stacyjki na pozycje prad jest dziwny dzwiek tak jak by pompa u innych tez tylko u mnie nie ma tego dzwieku..moze cos w kablach Cenzura... [ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2010-08-04 16:20:04 ] |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-08-04 15:31:32 kiedy przekręcisz kluczyk pompa załącza się na chwile (kilka sek.) i wyłącza. dopiero kiedy dasz na rozruch pompa załącza się na stałe (jak odpalisz). jeżeli po przekręceniu kluczyka pompa pracuje cały czas to ECU pracuje w trybie awaryjnym (jest walnięty) skoro tobie pompa się nie załącza to sprawdz czy pojawia się na niej impuls po przekręceniu kluczyka. jak sie pojawia to najpewniej pompa padła.
----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-08-04 15:36:48 ] |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-04 16:10:46 bo ja troche w kablach kopalem wczesniej normalnie dzialalo tylko ze caly kokpit byl wtedy tak jak by na pozycji prad musialem moze cos w kostkach kolo tego przelacznika pompy powalictylo to brakuje zeby bylo dobrze |
Niezarejestrowany | 2010-08-04 17:18:59 Tak to jest jak się samemu bierze za coś na czym się nie zna.
Wpisz może wpierw co powaliłeś przy tych kablach i dopiero wtedy można coś Ci poradzić, a tak możemy sobie dochodzić co w trawie piszczy... I napisz wszystko po polsku, a nie po polskiemu (tak ciężko wstawić przecinek, kropkę itp.? Już o poprawnym stylu nie powiem) [ wiadomość edytowana przez: michu07 dnia 2010-08-04 17:21:52 ] |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2010-08-04 17:56:50 Sprawdzenie pompy paliwa:
1. Sprawdzić pompę paliwa (podnieść siedzisko kanapy, odsunąć wykładzinę, pod kabelki podpiąć miernik lub żarówkę 12V, przekręcić kluczyk w pozycję zapłon i sprawdzić czy dochodzi prąd do pompy. Jeśli prąd dochodzi, znaczy to że pompa do wymiany, jeśli nie dochodzi patrz niżej) 2. Sprawdzić stan bezpiecznika (zdjęcie) 3. Sprawdzić połączenie kostki ze skrzynką bezpieczników (lewa strona od spodu skrzynki) 4. Sprawdzić przekaźnik (załącza, czy nie załącza) Walczyłem z podobnym zjawiskiem u siebie, auto w pozycji zapłon przechodziło normalnie testy ABS-u i poduszek powietrznych, jednak ani pompa paliwa, ani immo nie wykazywały oznak życia, winę za to ponosiło połączenie kostka-skrzynka bezpieczników, ale to nieco inny problem niż Twój. Sprawdź NA POCZĄTKU bezpiecznik i czy pompa dostaje napięcie! |
Aras21 Ford Escort Zabrze | 2010-08-05 15:13:49 w kostce od strony kabla prad dochodzi na mierniku sprawdzilem czyli wedlug tego pompa jest do wymiany jaki moze byc to kosz??nowa pompa + wymiana?? |