[mkV] komputer nie zalacza pompy paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem z poczatku wystepowal okazjkonalnie i bylo tak ze nie zalaczal po przekreceniu kluczyka pompy na krotki czas , jak juz zalapal powiedzmy na gazie lub na reszciep aliwa w listwie wtryskowej to normalnie chodzil na benzynie, teraz juz stale nie zalacza pompy paliwa.
  
 
Duża szansa ,że skrzynka bezpieczników padła .Do przelutowania.
  
 
Cytat:
2010-07-28 19:35:25, kamil76 pisze:
Duża szansa ,że skrzynka bezpieczników padła .Do przelutowania.

Albo przekaźnik pompy paliwowej?Taki mały brązowy.
  
 
przekaznik jest git, tez podejzewalem slynna skrzynke, sprawdze jeszcze tylko czy przy wtyczce od ecu jest sygnal , i to mysle ze rozwieje watpliwosci
  
 
problem okazal sie byc banalny odlaczyla sie wsuwka w skrzynce bezpiecznikow odpowiadajaca wlasnie za polaczenie z komputerem, w sumie to dziwny krok inzynierow forda, wszystkie wtyczki to po kilka pinow maja co najmniej to juz mogli gdzies wepchnac ta wsuwke w jakas wtyczke
  
 
witam tez mam akualnie problem z papa paliwa,tak jak by sie wogóle nie wlaczala jak ja mozna sprawdzic bez uzycia komputera??
  
 
ale tak jakby czy sie nie wlacza ?
  
 
tak jak by wogole sie nie wlaczala
  
 
a wiec nie slychac jej pracy po przekreceniu kluczyka na zaplon? najlatwiej to podniesc kanape , i przy pomocy zaroweczki sprawdzic czy dochodzi do pompy prad wtedy bedzie wiadomo czy to pompa uszkodzona czy cos w instalacji
  
 
a wyłącznik bezwładnościowy pompy paliwa?
  
 
dzis bede wlasnie sprawdzal ta pompe,mi sie zdaje ze tez cos moglem w instalacji powalic..a pompa znajduje sie pod silnikiem tak??
  
 
pompa paliwa w zetecu jest w zbiorniku paliwa, pod kanapą.

-----------------
FEFK #2481
  
 
ale dojde do niej jakos czy nie??
  
 
Do zasilania pompy dojdziesz. wstrząsowy też sprawdz może wyskoczył. masz go na lewym słupku pod skrzynką bezpieczników pod plastikiem. taka mała zaślepka tam jest.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-08-04 15:18:56 ]
  
 
to jest caly czas na dole juz to sprawdzalemto akurat jest dobrze tylko ze u kumpla po zapaleniu stacyjki na pozycje prad jest dziwny dzwiek tak jak by pompa u innych tez tylko u mnie nie ma tego dzwieku..moze cos w kablach Cenzura...

[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2010-08-04 16:20:04 ]
  
 
kiedy przekręcisz kluczyk pompa załącza się na chwile (kilka sek.) i wyłącza. dopiero kiedy dasz na rozruch pompa załącza się na stałe (jak odpalisz). jeżeli po przekręceniu kluczyka pompa pracuje cały czas to ECU pracuje w trybie awaryjnym (jest walnięty) skoro tobie pompa się nie załącza to sprawdz czy pojawia się na niej impuls po przekręceniu kluczyka. jak sie pojawia to najpewniej pompa padła.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-08-04 15:36:48 ]
  
 
bo ja troche w kablach kopalem wczesniej normalnie dzialalo tylko ze caly kokpit byl wtedy tak jak by na pozycji prad musialem moze cos w kostkach kolo tego przelacznika pompy powalictylo to brakuje zeby bylo dobrze
  
 
Tak to jest jak się samemu bierze za coś na czym się nie zna.

Wpisz może wpierw co powaliłeś przy tych kablach i dopiero wtedy można coś Ci poradzić, a tak możemy sobie dochodzić co w trawie piszczy...

I napisz wszystko po polsku, a nie po polskiemu (tak ciężko wstawić przecinek, kropkę itp.? Już o poprawnym stylu nie powiem)

[ wiadomość edytowana przez: michu07 dnia 2010-08-04 17:21:52 ]
 
 
Sprawdzenie pompy paliwa:

1. Sprawdzić pompę paliwa (podnieść siedzisko kanapy, odsunąć wykładzinę, pod kabelki podpiąć miernik lub żarówkę 12V, przekręcić kluczyk w pozycję zapłon i sprawdzić czy dochodzi prąd do pompy. Jeśli prąd dochodzi, znaczy to że pompa do wymiany, jeśli nie dochodzi patrz niżej)
2. Sprawdzić stan bezpiecznika (zdjęcie)
3. Sprawdzić połączenie kostki ze skrzynką bezpieczników (lewa strona od spodu skrzynki)
4. Sprawdzić przekaźnik (załącza, czy nie załącza)





Walczyłem z podobnym zjawiskiem u siebie, auto w pozycji zapłon przechodziło normalnie testy ABS-u i poduszek powietrznych, jednak ani pompa paliwa, ani immo nie wykazywały oznak życia, winę za to ponosiło połączenie kostka-skrzynka bezpieczników, ale to nieco inny problem niż Twój.

Sprawdź NA POCZĄTKU bezpiecznik i czy pompa dostaje napięcie!

  
 
w kostce od strony kabla prad dochodzi na mierniku sprawdzilem czyli wedlug tego pompa jest do wymiany jaki moze byc to kosz??nowa pompa + wymiana??