Homologacja na ciężarowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupilem Skode Octavie zarejestrowana jako ciezarowy samochod, za tylna kanapa wstawiona ktatownica. Auto mam zarejestrowane na prywatny uzytek w takim razie czy ja moge sie poruszac ze zdjeta kratownica?
  
 
Warto sie tego pozbyc zwlaszcza, ze Tobie i tak to nic nie daje no i pewnie odzyskasz 5 miejsce w samochodzie oraz w pelni bedziesz mogl korzystac z rozkladanej tylnej kanapy itd.

Ale nie moze tak po prostu sobie tej kratki zdjac! Odwiedz warszat majacy uprawnienia do zmian konstrukcyjnych w samochodach (np. jakas autoryzowana stacja Skody). Tam Ci wymontuja kratke, bierzesz fakture za usluge i ew. czesci (np trzeci pas jesli byl wyciety) i jedziesz na badanie techniczne do stacji diagnostycznej z uprawnieniami "E". Jak Ci diagnosta wystawi zaswiadczenie, z kompletem dokumentow udajesz sie do Wydzialu Komunikacji i tam uzyskasz odpowiednie wpisy w dowodzie rejestracyjnym.

Po tej akcji z pewnoscia o kilka stówek bedziesz lzejszy ale auto zyska na funkcjonalnosci - wybor nalezy do Ciebie

pozdr.
  
 
moim zdaniem, warto nie tylko znać, jakie ciężarówki trzeba kupić, lecz również nie omylić się ze sprzedawcą. czasami najlepszy opis i wygląd mogą ukrywać poważne problemy. Polecam stronę www.truck1-pl.com. To nie namawianie, tylko sam tam kupuję i już mam dobre doświadczenie.
  
 
o co chodzi z tą homologacją?
tzn. czy jak mam auto zarejestrowane na firmę to
lepiej z homologacją czy bez???
  
 
H EHE HE - jak to kilku głupków z tzw.rzundu potrafi namieszać w klasycznym stylu komucholandu - takie Alternatywy 4...

Temat OCEAN - zdrowy rozsądek w zderzeniu z urzędnikiem...
  
 
auto na firmę dla bezpieczeństwa najlepiej kupować w wersji ciężarowej - z kratką i ładownością powyżej 500 kg. Niby według unii europejskiej wszystkie auta zarejestrowane na firmę powinny być zwolnione z vatu, ale jak pokazuje praktyka - polak potrafi i prawo europejskie pozmieniać...