Witam!
Mam pewien problem z autem...
Gdy silnik osiągnie temperaturę 'na połowie wskaźnika' to podczas wrzucenia na luz obroty zaczynają wariować i wahają się w granicy 1000-300, jak silnik zagrzeje się bardziej to podczas jazdy sam gaśnie... Do tego auto osiąga wysoką temperaturę bardzo szybko
Zbyt słabe chłodzenie? Wentylator może nie zaskakiwać?
1. Jaki silnik?
2. Czy went się włącza, jaką masz temp?, Jaki jest sposób grzania, płyn się gotuje, ilość płynu...? Termostat? Chłodnica?
3. O Obrotach było już sporo...poczytaj... (sprawdzenie kodów błędów, dolot, krokowiec, przepustnica, przepływka, lewe powietrze, czujniki, filtr powietrz...)
4. Masz lpg?
silnik 1.4, wentylator się włącza i raz hałasuje, a raz chodzi spokojnie, wskaźnik temperatury 'pokazuje ją na środku' i nagle skacze ona pod czerwone pole, płyn zalany jest lekko poniżej maxa, płyn jak sprawdzałem jest gorący, mam lpg
warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski
Odgłos wentyl. świadczy że ma luzy na obudowie(poruszaj nim na zgaszonym silniku to je znajdziesz).Gwałtowny skok temp. to jest problem.
A może pompka wody się już żegna?
Dziękuję za porady jutro posprawdzam
a co może być przyczyną, że silnik gaśnie? jak zgaśnie i odpalę go ponownie to nie gaśnie, normalnie utrzymuje obroty przez pewien czas