[MK VII] pompa wtryskowa i kabelki... silnik 1,8 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
więc tak silnik 1.8 TD 90KM widok pompy wtryskowej:

do tego czerwonego czegoś idą 3 kabelki 2 są urwane 1 jeszcze się trzyma czy ktoś może powiedzieć mi co to i ewentualnie jak te kabelki naprawić?? są zerwane przy samym tym czymś czerwonym...

[ wiadomość edytowana przez: Tallmen dnia 2010-10-03 17:45:36 ]
  
 
wpisz w tytule silnik, bo tak to czesc osob nie wejdzie, bo nie bedzie sie chcialo. mi sie nie chcialo, ale wszedlem z nudow

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
hehe no dzięki
  
 
da sie podlubac i dolutowac.
na moje oko masz poczatki puszczania sie pompy dzwignia przyspieszenia.
  
 
To ja się podłącze pod temat i zapytam czy "tym czymś czerwonym" można coś regulować bo widać tam "fasolki" przy śrubach?
Jeżeli można regulować to co to zmieni?
  
 
pojęcia nie mam co to i do czego to .... dlatego piszę tu bo liczę że ktoś mądry będzie umiał mi pomóc problem jest nawet taki że 2 urwane kable są czarne i nawet nie wiem jak je podłączyć i ewentualnie co to zmieni...
  
 
koledzy nikt z Was nie wie co to za ustrojstwo? wydaje mi się że to może być ważne zwłaszcza że na wolnych obrotach (i tylko wtedy) silnik kopci na szaro... myśle że te kabelki mogą mieć z tym jakiś związek. nie wiem za mało paliwa czy jak...
  
 
a weź spisz symbole z tego badziewia i wpisz w googlach, coś tam powinno wyjść.
  
 
Potencjometr położenia przepustnicy, sygnał z niego jest potrzebny do elektrozaworu podciśnienia jak również do sterowania kątem wyprzedzenia wtrysku przy małych obciążeniach. Oryginalnie kabelki są kolorowe żółty , zielony i czerwony. Nowy ok 700 stów, ciężko kupić używkę jako taką Najtaniej podłubać i lutować jeśli rezystancja jest jeszcze taka jak powinna być.
  
 
dzięki za odpowiedź a wiesz może w jakiej kolejności one powinny być wlutowane w ten potencjometr? wprawdzie moje są wszystkie czarne ale może jak wypruję dalej instalację to znajdę te kolory. może wlutowanie ich okaże się skuteczną naprawą no a kolejność na pewno jest ważna...
  
 
zielony
zolty
czerwony
od chlodnicy patrzac
  
 
dzięki za pomoc w innym wątku znalazłem też info o rezystancji jakie powinien mieć ten potencjometr więc w najbliższych dniach postaram się to posprawdzać i polutować :0 mam nadzieję że się powiedzie
  
 
wstaw link do tego tematu o rezystancji bo nie mogę tego znaleźć
  
 
nullo rezystancji

tu na naszym forum kleszczak się wypowiadał na ten temat.
ja mam dokładnie taką rezystancję jak opisywał jednak nie zauważyłem jakiejkolwiek innej pracy silnika po podłączeniu urwanych przewodów instalacja była trochę przerabiana jednak w głąb odnalazłem odpowiednie kolory przewodów. W każdym razie dziękuje kolegom za pomoc w rozwiązaniu mojego "problemu"