(mkV) wartosc sygnalu tps zetec 1,8 rda

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jaka wartosc powinien miec sygnal z tps ? bardziej chodzi mi o napiecie jakie daje ten czujnik przy zamknietej przepustnicy , poprzedni wlasciciel krecil wkretem regulacyjnym i na pewno nie jest to tak jak powinno byc, pytanie konkret i prosze o odpowiedzi konkret
  
 
Ten czujnik nie daje raczej napięcia tylko zmienia rezystancje w zależności od położenia. Powinien mieć od 0,3 do 1,5kOhm.
  
 
napiecie bedzie sie zmieniac w zaleznosci od nacisku buta - na srodkowym pinie wzgledem masy.
  
 
to znajdzie ktos chwilke i zmierzy jakie to napiecie jest na jalowych obrotach ?
  
 
nie pomoge, nie mam przepustnicy ani rda.
  
 
Są 3 piny

masa
+ po zapłonie 5V
Sygnał zmieniający się liniowo tzw 0-5V
Na wolnych obrotach jest to ok 0,6- 0,8 V
to zależy jak jest tps ustawiony bo ma małą regulacje na śrubkach..
  
 
dzieki bardzo
  
 
TPS ma możliwość regulacji, ale minimalną i na pewno nie wpływa ona na wolne obroty. A kręcenie śrubą regulacji w przepustnicy nie ma ma wg mnie nic wspólnego z TPS...
  
 
u mnie ktos pokrecil ta sruba i teraz szukam jakeigokolwiek sposobu aby powrocic do ustawienia fabrycznego, moze masie jakies pomysly ?, jak sa fabrycznie te przepustnice regulowane ? na jaki parametr? stopien otwarcia czy moze na podcisnieniem?
  
 
Cytat:
2010-07-28 19:19:13, dulin7 pisze:
u mnie ktos pokrecil ta sruba i teraz szukam jakeigokolwiek sposobu aby powrocic do ustawienia fabrycznego, moze masie jakies pomysly ?, jak sa fabrycznie te przepustnice regulowane ? na jaki parametr? stopien otwarcia czy moze na podcisnieniem?


Poprostu ma być zamknięta na wolnych obrotach i już....ot co cała filozofia
  
 
i to jest cala tajenica ? wystarczy zeby byla calkowicie zamknieta i nie opierala sie o sciane korpusu a o ta srubke zdezakowa? myslalem ze jakas wieksza filozofie stosuja przy ustawianiu tej sruby w fabryce