pomysłów mało więc troche zbagatelizowałem problem, ale teraz zaczyna narastać. Czas działać.
Czy ktoś może mi powiedzieć do czego przekaźniki:
R1 - przełącznik zapłonu? co przełącza?
R2 i R4- Układ sterowania pracą silnika i praca silnika czym się różnią i za co odpowiadają? który z nich może mieć wpływ przy uruchamianiu silnika? (a może oba?)
nie zwracajcie uwagi na żółte oznaczenie przekaźnika - rysunek zapożyczony z porad - opóźnienie wyłączania oświetlenia.
myślę że jeden z tych przekaźników wariuje... pytanko czy nic nie uwalę jeśli wypne którykolwiek z nich i będę próbował odpalić auto?
pozdrawiam
Aaaa jeszcze jedno... pamięta ktoś może czy łatwo się dostać do przekaźników? skrzynke wyciągałem dawno temu i nie pamiętam... chodzi mi o to czy jak sciągnę osłone od dołu lub jak odczepie na zatrzasku skrzynke, czy będę mógł dotknąć przekaźników i namierzyć "pykanie"?
[ wiadomość edytowana przez: archivi dnia 2010-06-02 09:08:40 ][ wiadomość edytowana przez: archivi dnia 2010-06-02 09:10:53 ]