Elektryka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem tego typu,że jadąc na światłach i kiedy skręcam, oczywiście włączając kierunkowskaz jak naciskam hamulec to jednocześnie migają mi światła stop i do drogowe,a w środku zapalają się kontrolki od ogrzewania szyby i lusterek.Wie ktoś co to może być proszę o pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: nergal4118511 dnia 2010-07-18 10:40:10 ]
  
 
Prawdopodobnie brak "dobrej masy"
  
 
Cytat:
2010-07-18 10:49:14, certiif pisze:
Prawdopodobnie brak "dobrej masy"


Prawdopodobnie diagnoza 100% trafna

teraz tylko wypada polecić Koledze nergal 41124135454545643636363 wyszukiwarkę ..coby najlepiej wszystkie masowe łączniki w aucie istniejące poprawił

Stykom w samych lampach , kostkach itp. też warto się przyjrzeć ..ale zacząć dobrze od głównych masów
  
 
ok ide zobaczyć,ale czy może to być też przyczyna np. deszczu albo przepalonej żarówki?
  
 
Cytat:
2010-07-18 11:11:43, nergal4118511 pisze:
ok ide zobaczyć,ale czy może to być też przyczyna np. deszczu albo przepalonej żarówki?



Deszczu (wilgoci) ewent. tak ( w opcji: "patrz styki, masy , połączenia"..)

Przepalonej żarówki ...hmm... - spotkałem się 2x z przypadkiem, że żarówka robiła zwarcie - instalacja świrowała albo wywalało bezpieczniki

.. objaw, który opisujesz, tak jak stwierdził Kol. certiif , ma raczej "masowe" przyczyny
  
 
ok rozumiem dzięki za pomoc.
  
 
To może być ciekawe. Zagadka godna Sherlocka Holmesa Nie wiem dokładnie o którą masę chodzi, ale jak dobrze rozumiem takie cuda dzieją się dopiero po wciśnięciu hamulca. Nergal jak możesz to opisz problem bardziej szczegółowo. Czy dzieje się tak również przy obrotach powyżej 2000? Czy kierunkowskazy mrugają czy tylko się żarzą? Czy jeśli wyłączysz światła mijania objawy są takie same? Czy przy wyłączonych światłach postojowych stop i kontrolki również migają? Jeśli przy wyłączonych światłach mijania i postojowych przy obrotach powyżej 2000 objawy będą takie same wykluczymy (a przynajmniej ograniczymy) możliwość udziału tychże świateł oraz połączenia alternator-akumulator w powyższej awarii. Pozostanie nam szukać przyczyn na stykach alternatora, oraz w obwodach kierunkowskazów i światła stopu. Tak mi się przynajmniej wydaje
  
 
okazało się że były to jednak styki kierunków wystarczyło docisnąć i wszystko gra.Dziękuję wszystkim za pomoc.
  
 
Cytat:
2010-07-18 11:33:08, robert_or3 pisze:
To może być ciekawe. Zagadka godna Sherlocka Holmesa ...
..........
............
...................
Tak mi się przynajmniej wydaje



A mnie się wydaje ..robercie_or3, że nie ma sensu tworzyć od razu doktoratu i strzelać elaboratem godnym habilitacji na filozofię

Logicznym jest sprawdzić najprostsze i najbardziej oczywiste w takich przypadkach rzeczy, a czarnoksięstwem zająć się dopiero jak naprawdę nic nie pomaga
  
 
Zaiste dobrze prawisz Bogdanie
  
 
Mi prąd uciekał i musiałem akumulator odłączać.
Ale w końcu dziś znalazłem czas i rozgryzłem drania.
Kabel przy tylnej lewej lampie się przy topił i zwarcie było i jadł prąd.
Teraz na mierniku zauważyłem znacznie więcej na aku niż poprzednio.
  
 
Ta... Teraz mi prąd ucieka gdzieś na kierunkowskazach...
Radio odpada, bo ma jeszcze jeden bezpiecznik i gdy go wyjmuję jest brak reakcji miernika.
Kolejne to lampka wewnętrzna zarówno ta w szoferce jak i ta w bagażnika. Odłączam i zero reakcji.
Antena od radia też nie
Co jeszcze tam jest podłączone pod bezpiecznik 3 od lewej na samym dole
Żółty 20A...
  
 
Bezpiecznik o który pytasz to podłączona jest pod niego deska rozdzielcza,a wiem to z tego ostatnio jak miałem kłopot z wskaźnikiem paliwa to wyjąłem całe zegary nie odłączając aku i jak wyjąłem wtyczki zegarów(te co są za nimi tam w środku) zrobiło Mi zwarcie i właśnie wywalił Mi 3 od dołu bezpiecznik 20 żółty. Mam nadzieję że ci pomogę.
[ wiadomość edytowana przez: nergal4118511 dnia 2010-09-06 18:48:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: nergal4118511 dnia 2010-09-06 18:49:04 ]
  
 
Witam.
Możliwe, że moje pytanie po raz enty powtarza się na tym forum, ale niestety nie znalazłem na nie nigdzie odpowiedzi... Mianowicie- chodzi mi o to, że poszukuję kabla RPM przy cewce, lub gdziekolwiek indziej. Podłączam sterownik sekwencji i nie wiem gdzie się podpiąć, Jeżeli ktoś dysponuje takową wiedzą- będę bardzo wdzięczny.
  
 
Cytat:
2010-09-21 23:51:52, virus25 pisze:
Witam. Możliwe, że moje pytanie po raz enty powtarza się na tym forum, ale niestety nie znalazłem na nie nigdzie odpowiedzi... Mianowicie- chodzi mi o to, że poszukuję kabla RPM przy cewce, lub gdziekolwiek indziej. Podłączam sterownik sekwencji i nie wiem gdzie się podpiąć, Jeżeli ktoś dysponuje takową wiedzą- będę bardzo wdzięczny.


Sądząc po TYM wątku ..jest szansa , że wie Kol. rysiu1