[MkVII] Wysokie obroty mala moc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Szukalem na forum ale nic nie pomoglo
Posiadam escorta kombi 1.8 Zetec 16v i mam problem z moca autka.
Otoz gdy wcisne pelen gaz (na kazdym biegu) obroty wskakuja na 4000-5000 a auto rozkreca sie jak slimak wymienilem juz sonde lambda i czyscilem przeplywomierz wymienilem tez caly uklad wydechowy bo byl dziurawy.
  
 
Sprzęgło?
  
 
Mozliwe ze sprzeglo tylko ze niema innych objawow auto nie szarpie niema problemow ze zmiana biegow.
  
 
Ale ślizgać może...
  
 
nie musi byc. slizga ci sie sprzeglo i stad obroty ida do gory, a predkosc nie bardzo.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
A jest mozliwosc sprawdzenia czy to sprzeglo ? Chce uniknac wizyty u mechanika bo u mnie sami znawcy ktorzy doradza wymiane calego silnika, dzieki nim mam juz silnik po kapitalce wymiane skrzyni itp.
  
 
wrzuc 3 i sprobuj ruszyc powoli jak zgasnie sprzeglo ok jak sie slizga i rosna obroty to jest tarcza juz wyslizgana

albo tez jak jedziesz powoli bardzo wrzuc 5 to samo

sposobow masz wiele

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-21 21:41:22 ]
  
 
Zatrzymaj auto,wrzuć 4 lub piątke,zaciągnij ręczny i strzel ze sprzęgła,jak auto nie zgaśnie natychmaist to juz wiesz
  
 
Wrzuć 4 bieg zaciągnij ręczny i spróbuj ruszyć z dużą ilością gazu .Auto powinno zgasnąć ,jak będzie stało z puszczonym sprzęgłem to już chyba wiesz co do wymiany.
  
 
Wielkie dzieki jutro sprawdze A jezeli to tarcza to wysokie koszty wymiany bo przez te obroty nie moglem sie zjawic na zlocie juz wiecej wlozylem w auto niz za niego dalem Ale sentyment i urok autka nie pozwalaja go sprzedac
  
 
Tarcza może być okej,a np docisk nie "ściska" jak należy,albo siadł simering na wale i zarzygało tarcze olejem A sprzęgło jak już to wymieniaj kompletne (tarcza,docisk,łożysko) warto też przy wymianie pomyśleć o wymianie ww. simeringa
  
 
Najpierw bym jeszcze sprawdził jak wygląda sprawa sterowania sprzęgłem tzn, czy np łapa sprzęgła (ta przy skrzyni) cofie sie do końca,i czy masz odpowiedni luz na lince,bo jakimś cudem mogło się tak stać ,że sprzęgło nie załącza się do końca i cały czas ślizga..,


[ wiadomość edytowana przez: Sjepka dnia 2010-09-21 22:00:22 ]
  
 
Czyli tak jutro sprawdze z biegami czy sie nie slizga i napisze jak poszlo, ale cos czuje ze bez mechanika sie nie obedzie bo sam sobie nieporadze nigdy jeszcze nie grzebalem przy sprzegle. Ale i tak jestem wam bardzo wdzieczny koledzy za pomoc napewno jak sie spotkamy na spocie lub zlocie browarek (bezalkocholowy bedzie