Problem z odpalaniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie moge odpalic na gazie i paliwie ,iskra jest na swiecach. Wymontowałem pompe paliwa zanurzyłem w słoiku z paliwem silniczek chodzi ale pompa nie przelewa paliwa.Czy powinna przelewac paliwo i czy cała pompa powinna byc zanurzona.CZy pompa do wymiany.
  
 
Cytat:
2010-08-14 13:31:39, arturbn pisze:
Nie moge odpalic na gazie i paliwie ..



Zobacz co sam napisałeś

...do tego sens sprawdzania pompy w ten sposób , który opisujesz ..jest żaden

Może być coś nie tak z układem zapłonowym ..to , że iskra "jest na świecach" jeszcze nie znaczy , że wszystko gra

Ogólnie zdecydowanie za mało szczegółów coby nawet wstępnie zdiagnozować przyczynę
  
 
Jak już masz ją w słoiczku wlej do niej trochę paliwa od góry żeby ją zalać i wtedy sprawdź. Poza tym lepiej się podpiąć do istniejącego tematu niż zakładać nowy.

[ wiadomość edytowana przez: robert_or3 dnia 2010-08-14 15:59:15 ]
  
 
wez zagotuj w czajniku wode i przed odpaleniem auta na LPG polej reduktor goraca woda, wiekszosc instalacji w parametrze minimalnym jesli chodzi o temperature ma 40 stopni. U mnie w zimie jak pompa padla to udalo sie odpalic na LPG przy - 10. Jesli to nic nie da tz znaczy ze jak przedmowcy pisali uklad zaplonowy. A masz kompresje? Samo od siebie przestalo odpalac czy byly jakies inne przeslanki mechaniczne?
  
 
Cytat:
2010-08-14 21:28:22, adamesce pisze:
wez zagotuj w czajniku wode i przed odpaleniem auta na LPG polej reduktor goraca woda



Eeeee, czy ja już za dużo wypiłem, czy jednak coś nie teges ?
Może niech rozpali ognisko pod autem ?
  
 
Cytat:
2010-08-14 21:40:55, DeeJay pisze:
Eeeee, czy ja już za dużo wypiłem, czy jednak coś nie teges ? Może niech rozpali ognisko pod autem ?


trop adamesce niby dobry /nawet prostsze instalki lpg mają często ustawiony "próg przełączenia" , zależny od temp./

Tyle , że ...po cholerę latać z czajnikiem kiedy jest przecie prostsza metoda czyli "tryb wymuszony" -start tylko na lpg
  
 
Cytat:
2010-08-14 22:30:57, bogdan1 pisze:
Tyle , że ...po cholerę latać z czajnikiem kiedy jest przecie prostsza metoda czyli "tryb wymuszony" -start tylko na lpg



tak ALE.
Zależy od instalacji. NP w bingo trzeba ten tryb pierw włączyć w komputerze instalacji
  
 
Cytat:
2010-08-14 13:31:39, arturbn pisze:
Nie moge odpalic na gazie i paliwie ,iskra jest na swiecach. Wymontowałem pompe paliwa zanurzyłem w słoiku z paliwem silniczek chodzi ale pompa nie przelewa paliwa.Czy powinna przelewac paliwo i czy cała pompa powinna byc zanurzona.CZy pompa do wymiany.




Nie ryłeś coś przy aparacie zapłonowym ?

Za starych czasów ja ryłem (przy wymianie cewki w aparacie) i zamontowałem odwrotnie ...ten taki półksiężyc aparatu co wchodzi na wałek rozrządu. Efekt: zapłon przestawiony o 180 st. Iskra była a nie chciał zapalić. Prowizorycznie pomaga odpowiednie podłączenie kabli zapłonowych do świec .



A co do pompy:

Załóż jakiś wężyk 1,5 - 2 m na króciec wylotowy pompy i w ten sposób patrz co ona potrafi. Powinna sikać na nie mniej niż 50 cm.

...a sikanie sprawdzić możesz m.in. w ten sposób, że:

rozbebeszasz przekażnik pompy tzn. zdejmujesz tą plastikową osłonkę i kotwicę przekażnika dociskasz ręcznie. Pompa będzie pracowała tak długo jak będziesz dociskał kotwicę.
  
 
No i okazło sie przyczyną by pompa.
  
 
Cytat:
2010-08-28 18:20:26, arturbn pisze:
No i okazło sie przyczyną by pompa.


nie może być


  
 
a to Ci niespodzianka a myslelismy ze problem moze byc z niedokreconymi kolami Ile placiles za pompe?
  
 
Cytat:
2010-08-28 20:44:52, adamesce pisze:
a to Ci niespodzianka


A ja się jednak dziwię, że na gazie nie odpalał bo... uszkodzona była pompa paliwa...
  
 
Cytat:
2010-09-27 21:43:24, Ptaszyna pisze:
A ja się jednak dziwię, że na gazie nie odpalał bo... uszkodzona była pompa paliwa...


No ale do dziś nie udało nam się dowiedzieć , czy Koledze udało się wydedukować jak (i czy wogóle się da) włączyć "tryb wymuszony" LPG

-stąd wszelkie dywagacje na temat wyższości murzynka Bambo nad Marią rokitą są tylko palcem na wodzie pisane