Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2008-04-08 13:01:06 Inspekcja nie sygnalizuje usterki!(od tego jest BC) Tylko czas po upływie którego wymienia sie olej i dokonuje inspekcji w serwisie.
Zaczac od poszukania zwarcia w obwodzie bezpiecznika nr 12. pzdr [ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2008-04-08 13:02:08 ] |
kosmat Radomsko | 2008-04-08 16:48:48 zwarcia nie ma, bo bezpiecznik jest cały
Powiedz mi od czego zacząć poszukiwanie co z obrotomierzem, dziś wysunołem licznik, są tam dwa gniazda z kostkami, nic więcej..Co robic? |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2008-04-08 23:33:04
Poszukac na forum bo było duzo o tym :/ |
kosmat Radomsko | 2008-04-09 07:23:45 na dorum nic konkretnego nie znalazłem, ale obrotomierz od dziś zaczął działać |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2008-04-09 15:45:16 Zle szukałes
Sprawdzałęs wtyczke w moscie? |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2008-04-09 22:31:24 Kiedyś miałem takie problemy w e30 i pisałem o tym.
Znalazłem przycznę, pojawiły się zimne luty na niektórych elementach w zegarach. U mnie nie można było wykasować inspekcji, czasem zapalała się lampka od okładzin hamulcowych, padał szybkościomierz. Po poprawieniu popękanych lutów na płytce zegarów wszystko wróciło do normy. Ale nie twierdzę, że u Ciebie musi być t samo. Prostą diagnozą w moim przypadku było postukanie w zegary. Raz działało , araz nie. Pozdro |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2008-04-10 00:01:53 W mojej poczciwej e34 też czasem coś takiego się dzieje, mój sposób to gwałtowne wysokie obroty, zegary się budzą i jest OK.
Nie oszukujmy sie nasze nastoletnie samochody czasem muszą pogrymasic, a i tak w porównaniu z innymi markami aut, są bardzo wyrozumiałe i tak naprawde bezusterkowe. |
Adzio2 Lublin | 2008-04-10 00:22:43 Witam,
na ten temat jest duzo tutaj z fotkami i opisem co trzeba zrobic. Mialem podobny problem, objawy te same, ale wszystko w linku powyzej - trzeba przeczytac dokladnie tylko. Pozdrawiam |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2008-04-10 10:26:01 Oczywiście zgadzam się
Problem z wyświetlaniem inspekcji = padnięta bateria(akumulator) w zegarach. |
Adzio2 Lublin | 2008-04-10 11:38:46 Nie tylko bateria, ale tez przelutowanie stykow na CODE PLUGu - u mnie to drugie pomoglo.
Pozdro |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2008-04-10 22:53:58 No to i pisałem wcześniej o lutowaniu. |
Adzio2 Lublin | 2008-04-11 02:15:21 fakt ale stwierdzenie "niektore zimne luty" do mnie nie trafia, w liczniku jest milion roznych lutow - idac Twoim tokiem rozumowania trzeba przelutowac wszystkie mozliwe luty w liczniku co jest nie mozliwoscia,
a w wiekszosci przypadkow ( do tej pory znam 5 z tym problemem) pomoglo przelutowanie CODE PLUDa (wyjasnienie w linku) Pozdrawiam |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2008-04-12 13:32:14
Zapewniam, że można zlokalizować zimne luty. Z reguły lut jest pęknięty lub nóżka elementu się rusza. Brak styku z reguły pojewia sie na dużych elementach ( np. duży kondensator, płytka wlutowana do płytki .....). Dowodem na to, że można zlokalizować są znalezione trzy zimne ...... w mojej E30, a zegary w E34 za wiele się nie różnią. Jakby czasem nie pomogło przelutowanie Code plug , to warto jednak dokładnie obejżeć płytkę i elementy. |
kosmat Radomsko | 2010-10-19 15:46:22 Trochę mineło od mojego ostatniego postu, ale zapytam czy wymiana licznika w mojej 520 i 24v 2.0 pomogła by na "śpiący obrotomierz" i palącą się inspekcje ?
Objawy jakie są mówią o padniętych akumulatorkach, lecz nie mam czasu szukać elektronika itp, wole kupić nowy licznik, założyć. Przy sprzedazy auta pokaże licznik z oryginalnym przebiegiem Pozdrawiam |