Pomocy!!! coś stuka w kole

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, pomóżcie... coś mi stuka w okolicy prawego przedniego koła.. Słychać to tylko na zakrętach i wybojach.
W warsztatach jest różnie a ja kompletnie nie znam się na mechanice pojazdowej
Czy ktoś wie co to może być i gdzie mogę usunąć usterkę?

Koła dokręcone? To nie jest ironia - ostatnio koleżance w pracy też zaczęło coś stukać parę km po wyjeździe od "mechanika". Się okazało że debil koła nie dokręcił

-----------------
czasem tu zaglądam

Prawdopodobnie sworzeń zwrotnicy.

Koleżanka żony też po jakiejś naprawie miała niedokręcone koło.

jedź do mechanika tam, gdzie mają szarpaki. Określą ci dokładnie problem. Może to być sworzeń wahacza, końcówka drążka, łącznik stabilizatora, amortyzator i kilka innych pierduł. Jak poprosisz to ci pokażą palcem co jest nie tak

przegób?

Cytat:
2009-10-14 09:52:13, pawel12356 pisze:
przegób?

na pewno nie. Ja bym stawiał na przegub

Cytat:
2009-10-14 10:54:25, pochlast pisze:
na pewno nie. Ja bym stawiał na przegub

po namysle-dłuzszym
takze doszedłem do wniosku ze jednak przegub

W lutym na przeglądzie powiedzieli mi , że jakiś sworzeń już jest trochę luźny i z czasem będzie trzeba go wymienić. Tylko nie wiem gdzie w Katowicach i okolicach jest jakiś uczciwy mechanik, który by mi to naprawił, ponieważ jeszcze nie byłam z tym autem u mechanika, jeździło bez zarzutu. Jedynie akumulator sprawiłam mu lepszy Zna ktoś jakiegoś rzetelnego mechanika w Katowicach i okolicach, który mógłby mi naprawić ten problem?

Cytat:
2009-10-14 15:00:19, Alladynka pisze: