[MKV] pompa paliwa ma fochy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

wlasnie odszedłem od pracy przy moim escorcie

problem jest taki

pompa paliwa raz sie załaczy, potem ma fochy przez 2-3h i znow sie wlacza...
daje mu paliwo na przepustnice to odpali, ale wypali to co ma i nie dostaje zapewne dalej paliwa

przekaznik od pompy przy aku wporzadku-jest na nim napiecie, ten w skrzynce tez, bo został kupiony drugi ;/

pomocy nie wiem co sie z tym badziewiem dzieje

dodam ze napiecie na pompe tez raz jest raz nie ma

nie wiem juz o co chodzi z tym wszystkim...
  
 
przelutuj skrzynke bezpiecznikow.
  
 
Trochę druciarko ale można napięcie na bezpiecznik pompy dać np z dmuchawy znaczy robisz mostek kabelkiem. Byłem na wakacjach i dzięki temu wróciłem do domu. Rozwiązanie chwilowe ale pozwoli ci sprawdzić pompę. Możesz jeszcze sprawdzić czujnik uderzeniowy czy jak tam on sie zwie jest na dole w słupku kierowcy w plastiku jest okrągły otwór do jego włączania.
  
 
bezpiecznik uderzeniowy wporzadku, doszedłem do tego że na 99% jest cos nie tak ze skrzynka... bo jak sie ja opusci to zadziala, potem cisza, podniose - zadziala... czyli cos musi nie stykac ... a moze ktos przekieruje mnie na jakis temat gdzie ktos przelutowywał takie cudo?
  
 
jeszcze jedno pytanie
przecisciłem filtr paliwa i pompa chodzi jak mowilem czasami. jednak jak chodzila to silnik jakby przepalal tylko ta benzyne ktora pompa podala mu po przekreceniu kluczyka i dalej jakby nie pompowała... co zalezy od pozniejszej pracy pompy paliwa??
  
 
jak przelutowac skrzynke to masz w poradach wszystko opisane, co do uruchamiania pompy to sterownik rozpoznaje czy nastapil udany rozruch silnika i zalacza pompe na stale, zobacz tez wszystkie wtyczki przy skrzynce bezpiecznikow, , jezeli uwazasz ze nie ogarniesz tej skrzynki to proponuje zrobic nowa instalacje pompy, oryginalny przekaznik, przewod od komputera do sterowania przekaznikiem, zasilanie wziac ze stacyjki, do pompy idzie czarno czerwony przewod widoczny po zdjeciu oslony wylacznika udezeniowego przeciac i polaczyc z przekaznikiem, to takie troche na latwizne pojscie, ale dziala.


[ wiadomość edytowana przez: dulin7 dnia 2010-10-15 20:15:54 ]
  
 
no ale chodzi o ten przekaznik przy akumulatorze czy w skrzynce bezpiecznikow??

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2010-11-21 16:24:46 ]
  
 
w skrzynce , maly brazowy rzekaznik
  
 
A mogłbyś mi narysowac jakis mały schemat tak tylko poglądowo...?? nie musi byc dokladny, ale a pod ten przekaznik mam sie podpiac??
  
 
nie mam zdolnosci rysun kowych ale powinno to wygladac mniej wiecej tak:
schemat
jednak ogolnie zalecam zajzec do skrzynki bo skoro to ona by byla winna to znaczy ze to poczatek jej konca i moze sie okazac ze za chwile znowu jakis inny obwod nie dziala itd. a jak przelutujesz to mozesz uniknac problemow w przyszlosci
  
 
a czym w realnym swiecie zastapic ten kwadrat do ktorego biegna wszystkie kable?? i jak wtracic tam przekaznik? bo on ma 4 piny...
  
 
ten kwadrat to wlasnei przekaznik
na koncu przewodow zalutowac konektory , do przewodow sterowania i plusa po zaplonie przylutowac male konektory do przewodow plusa stalego i pompy przylutowac zwykle konektory, i wszystko ladnie podlaczyc z przekaznikiem, kolejnosc podlaczenia na moim rysunku jest przypadkowa, jak chcesz to moge sprawdzic dokladnie jaki kabel do ktorego styku jednak to dopiero jutro
  
 
przestudiowałem to ale moim zdaniem to nie jest wina skrzynki i przekaznika, poniewaz po ruszeniu skrzynka, a zarazem kablami dochodzacymi do niej, przekaznik i pompa zapali tak?? wiec moim zdaniem problem tkwi w tym ze sygnal nie dochodzi do skrzynki, wiec moze w tym tkwi problem??
  
 
Kolego . Nie szukaj kwadratowych jaj...Prawie każdy z nas już lutował skrzynkę więc przyszła pora i na ciebie
  
 
Cytat:
2010-10-15 22:07:33, Loud-speakers2 pisze:
przestudiowałem to ale moim zdaniem to nie jest wina skrzynki i przekaznika, poniewaz po ruszeniu skrzynka, a zarazem kablami dochodzacymi do niej, przekaznik i pompa zapali tak?? wiec moim zdaniem problem tkwi w tym ze sygnal nie dochodzi do skrzynki, wiec moze w tym tkwi problem??



...a może problem tkwi w tym że ruszając skrzynką nie mozesz stwierdzić poprawności połączeń w środku .
I tutaj powiem rzecz straszną -jedż z tym autem do elektryka bo narobisz większego bałaganu niż jest teraz. Jeśli na przekaźnik mówisz kwadrat a chcesz robić obejścia na krótko to sory ..ale ja tego nie widzę. Tutaj nie ma cudów i kolega Dulin7 ci powiedział żebyś przelutował skrzynkę ale to tez nie tak hop siup zrobić. Jak nagrzebiesz to możesz trafiając jednak do elektryka zapłacić więcej "za doprowadzenie do zgodności ze schematem"
Albo inaczej
Jak nie masz takiej skrzynki to kup na allegro i najwyżej później pchniesz dalej. Jaki numer skrzynki masz?
  
 
a czy ktorys z szanownych kolegow ma moze ochote zajac sie moja skrzynka??:> oczywiscie dam troche zarobic. jesli tak to prosze o kontakt i cene jaka obejmuje taka "regeneracje".
  
 
dzisiaj udało mi sie znalesc powod foszkow pompy... kabel dochodzacy do skrzynki byl przetarty... wymieniłem i pompa slicznie sie zalacza za kazdym razem... jednak silnik dalej nie pracuje
Przepala ta benzyne ktora otrzymuje od pompy na odpalenie i gasnie... (efekt porownywalny gdybysmy wlali mu korek benzyny przez przepustnice z pustym bakiem ) nie mam pojecia co sie dzieje... poprostu nie chte tak jakby "ssac" benzyny dalej... czy ktos mial juz cos takiego?? czym to moze byc spowodowane??
  
 
załącza się pompa, ale czy daje odpowiednie ciśnienie?
Może też regulator zwalony, albo filtr paliwa masz zapchany. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskiwaczy...jeśli masz wtryskiwacze...
  
 
mam wtryskiwacze, filtr paliwa wymieniony na nowy...
  
 
witam wszystkich

dzis odkrylem ze zeby podtrzymac essiego aby nie zgasl trzeba energicznie pompowac pedalem gazu... ale naprawde energicznie, jednak troche za daleko do podlogi i gasnie... moze to kogos nakieruje bardziej ?