Najczesciej to wiazka sondy lambda spada z wieszaka i lezy na wydechu,jak sie przysmazy obwod zasilania grzalki to robi zwarcie.
Zajrzyj miedzy silnikiem a sciana grodziowa czy wiazka nie lezy na rurze wydechowej.
Inna przyczyna to zacierajaca sie pompa paliwowa,w momencie gdy ja przyblokuje wywali bezpiecznik.To tez latwo zdiagnozowac trzeba pod tylna kanapa przeciac kabel zasilajacy pompe -przy wtyczce,wlutowac bezpiecznik 15A i go zabezpieczyc aby sie nie zwarl do masy.Bezpiecznik EFI 15A zastap 20A do testow.
Jak sie spali ten przy pompie tzn ze pompa sie zaciera,jak ten 20A tzn ze zwarcie jest gdzie indziej.
EFI zasila caly osprzet silnika mapsensory elektrozaworki itd.
Jezeli jednak najczesciej spala sie podczas ciagniecia przyczepy to raczej ta wiazka sondy na wydechu-wtedy silnik bardziej pracuje na poduszkach i wiazka bardziej kizia po rurze wydechowej
Jezeli masz instalacje gazowa to najpierw sprawdz czy sie wiazka silnikowa nie przeciera o jakis ostry wspornik lub element tej instalacji jak np parownik.
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-11-13 11:30:21 ]