Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2010-12-03 10:48:40 wg mnie najprawdopodobniej to wytarte scieżki / zamoknięty selektor zmiany biegów ew wtyczka selektora.
wjezdzasz na kanal / podnosnik, wlazisz pod spód i wyciagasz wtyczke selektora (calosc znajduje sie po stronie kierowcy skrzyni biegow) i patrzysz czy tam nie ma wody, ew. zdejmujesz caly selektor, do domu go, rozkrecic, wyczyscic, nasmarowac, zlozyc na silikon zeby nie przeciekal i zamontowac. |
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2010-12-03 11:07:43 Cholera wie, może faktycznie spodem jakiś śnieg zebrał.... |
katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2010-12-03 17:06:50 Latem "tudziejszego" roku odwiedził mnie Erwin i pojechalismy z jego autem do szpeców od aftamatów, wiecznie wchodził mu w tryb awaryjny. Problem .... wszelkie złączki i wtyczki znajdujące się pod bądź przy skrzyni z mentalnością ćpuna na odwyku żłopią każdą krpelkę wilgoci jaka przelatuje obok. przypuszczam że osuszenie i zabezpieczenie wtyczek załatwi sprawę. |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2010-12-04 16:50:47
Bliskość rury wydechowej (przynajmniej w V6, nie wiem którą stroną idzie w Rx) sprawia, że plastiki i gumki izolacji szybciej ulegają korozji - sztywnieją i pękają. pozdr, Robert |