Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jay_trojca escort mkVII kombi bydgoszcz | 2011-01-14 15:03:01 Forum ma tylu magikow i zaden nie wspomoze rada?
|
evol_umf Sympatyk FEFK opel ascona Szczytno | 2011-01-16 09:49:00 Nie jestem pewien, ale chyba TD miał inne kółko alternatora. W 1.8D MKV pasek ma 3 rowki. Podobnie chyba jest ze wspomaganiem - w D nie masz z czego zasilić mechanizmu, więc lepiej byłoby wsadzić zwykły układ. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-01-16 12:25:40 koło alternatora można zmienić. pompę wspomagania jak zakładasz to już musi być maglownica z ukł. wspomagania(jeżeli jej nie miał).
Rolke napinającą też musisz przykręcić do silnika. Najlepiej jak przełożysz całą elektryke silnika wraz z komputerem i skrzynką bezpieczników. Skrzynki mogą być różne a instalacja idąca do niej może nie mieć wszystkich kabli. Komputer wraz z wiązką idącą do silnika i sama wiązka silnika. Samo założenie instalacji nie jest takie trudne i zajmuje jak na pierwszy raz godz, może dwie. Ps a co ma pompa wspomagania do miski olejowej? Pompy wszędzie są takie same różnią się tylko miejscem przymocowania do silnika oraz rurką która pobiera olej z zbiorniczka. Akurat z tym nie ma problemu bu można to obejść. np. 16 16V ma na górze koło zbiorniczka wspomagania RS ma na dole silnika ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
thomas77 Sympatyk FEFK Focus 1,6 Ecoboost krakowskie przedmieście | 2011-01-16 19:27:10 Opisz,opisz szczegółowo bo sie przyda..(a powiedziałeś mi że buda pocięta jest przez Ciebie ) |