(MKVII) 95 brak napiecia w sygnale i spadek napięcia aku.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!!!! Problem polega na tym że mialem problem z klaksonem.Nie dzwonił.Po przeczyszczeniu styków i odkręceniu poduszki zauważyłem że klaksonik trąbi po naciśnięciu lewej strony kierownicy,a prawa jest głucha.Jak wiadomo idą 2 równomierne przewody na prawą i lewą stronę.Gdzie tkwi błąd? I druga sprawa to spadek napięcia 1,5 miesięcznego aku.Po jeżdzie ok.50km po 2 h nie odpala.Sprawdziłem elektrolit i w aku jest woda!!!! Zero wskazania aerometra.Wyjąłem aku i zaniosłem do sklepu w którym kupowałem.Sprzedawca wydarł się że aku jest nie naładowany i zabrał go do ładowania.Czy nowy akumulator może tak się zachowywać?Moim zdaniem elektrolit powinien zachowywać swoje właściwośi trochę dłużej.Faktem jest że malo jężdżę essim ponieważ pracuję jako kierowca tzw.TIR-a i w domu jestem dość rzadko.Ale moim zdaniem nowy aku powinien trzymać napięcie trochę dłużej nawet jak nie jest przepalany.Proszę o opinię i porady co z tymi fantami zrobić.Gorące pozdro dla wszystkich!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: kaczor64 dnia 2011-01-17 21:40:23 ]

[ wiadomość edytowana przez: kaczor64 dnia 2011-01-17 21:42:25 ]
  
 
Małe P.S Teraz po dotknięciu przewodu + z prawej strony kiery sygnął dzwięczy nonstop.
  
 
Tytuł popraw kolego bo z takim stażem to powinieneś się do regulaminu stosować i przykładem świecić
  
 
Dzięki kolego za przypomnienie ale nerwy mnie ponoszą!!! Pozdro!!!
  
 
Pomoże ktoś w tej sprawie?
  
 
Wątek do zamknięcia.Wszystko ok.