Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2011-01-24 18:46:26 skrzynka |
Bartek926 Ford Escort VI Biały Bór | 2011-01-25 14:23:59 Dzeki Panowie ,
a jak najprościej dostać się do tej walniętej diody ? |
oberek1974 Sympatyk FEFK ford escort warszawa | 2011-01-26 10:36:21 Witam, drogie grono, odnośnie tego tematu , to mam podobne objawy, z tym że kontrolka jest Ok, poprostu w czasie jazdy zgasło wszystko tak jak by wyjeli mi akumulator , zresztą jest nowy ,jednak
po 20-30 minutach samochód odpala normalnie |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-26 10:50:59 A może to kwestia rozrusznika? Zagrzewa się, zacinają się tulejki i elektromagnes, a po ostygnięciu odpala. |
oberek1974 Sympatyk FEFK ford escort warszawa | 2011-01-26 12:15:11 no w sumie to już sam nic nie wiem- narazie nie podchodze do neigo bo jestem obrażony na niego
ale tak jak u kolegi niżej , po tym jak zgaśnie to w czasie przekręcania kluczykiem słychać stukot, tak sobie myślę że to może regulator napięcia-dodam też że padł mi czujnik włanczania wiatraka chłodnicy-ale to chyba nie może mieć wpływu |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-26 12:19:48
1. Jakie ładowanie jest? 2. JAką temperaturę osiaga silnik (nie wskaźnik, ale silnik)? 3. Regulator napięcia nie wytwarza stukotu raczej, zwłaszcza, że podczas odpalania alternator nie pracuje. Wg mnie to rozrusznik. |
oberek1974 Sympatyk FEFK ford escort warszawa | 2011-01-26 12:52:47 ok, to będę szukał przyczyny w rozruszniku, ale cały czas nie daje mi to spać że normalnie wsiadam,odpalam , jadę ,no i po jakimś czasie gaśnie radio, kontrolki, światła itp, i poprostu gaśnie, jeżeli ponownie odrazu chcego odpalić -brak kontrolek -świateł itp, zaś rozrusznik daje ten specyficzny pstryk ,pstryk-w momencie jak chcę go odpalić, postoi tak z 20-30 minut, kontrolki się zapalają i za pierwszym razem odpala |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-26 16:11:21
sprawdź ładowanie i stan aku. |
oberek1974 Sympatyk FEFK ford escort warszawa | 2011-01-27 11:46:15 ładowania to narazie nie sprawdzę ale właśnie sprawdziłem akumulator i mój miernik wskazał mi że w akumulatorze jest prawie 12V -11.83v , więc wydaje mi się że aku. jest dobry |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-27 11:55:46
pytanie ile spada przy rozruchu? |
oberek1974 Sympatyk FEFK ford escort warszawa | 2011-01-27 12:05:15 nooo właśnie tego narazie nie wiem , ale już niebawem mój Essi pójdzie do lekarza i wtedy wszystko sie okaże ,tylko ciekaw jestem ile pan doktor weżmie za wizytę i ewentualnie za zabieg |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-27 12:43:46 A klemy masz dobrze zaciśnięte?
Może kable przy latku czy rozruszniku masz luźne, zaciski? [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-01-27 12:44:19 ] |
oberek1974 Sympatyk FEFK ford escort warszawa | 2011-01-27 12:55:51 nie no klemy to dociskam mocno-bo teraz akum stoi w domu, a co do pozostałych rzeczy no to muszę posprawdzać |
Bartek926 Ford Escort VI Biały Bór | 2011-01-30 21:21:35 mój problem był banalnie prosty ... żadne kontrolki... tylko niebieski kabelek przetarty w osłonie ...
teraz wszystko jest ... po prostu gdy nie było kontrolki alternator się nie wzbudzał nie ładował wyciągało mi cały prąd z aku i samochód gasł ... Ot cala filozofia ... |
marimar Sympatyk FEFK XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2011-01-30 22:06:38 ja miałem podobny problem ostatnio z alternatorem,winny był regulator napięcia ,wymieniłem na nowy i teraz śmiga jak ta lala,koszt nowego regulatora 26 zł+ trochę roboty |
Jarek77 Sympatyk FEFK Jastrzębie Zdrój | 2011-01-31 09:17:16 Macie może pomysł co może u mnie być problemem?
Zeszłej zimy podczas jazdy padł alternator nie działał mi obrotomierz, przestała zapalać się kontrolka od ładowania ( Escort 1.8D alternator mitsubishi). Po kilku dniach alternator również sam się naprawił w czasie jazdy do elektryka. W wakacje zakupiłem 2 używane alternatory mitsubishi i zrobiłem jeden w bdb stanie ślizgi, szczotki, łożyska ładowanie 14,4V po obiążeniu światłami 14,2V +grzanie lusterek i szyb ~14V. Wczoraj również podczas jazdy padł alternator w ten sam sposób co poprzedni przestał działać obrotomierz nie zapala się kontrolka od ładowania. Przejechałem 40km i akumulator już powoli zdychał, robiła się noc światła musiałem mieć włączone. Posprawdzałem kable poruszałem ale nic. W akcie desperacji sięgnąłem po grubsze narzędzie i zacząłem na włączonym silniku walić po alternatorze szarpać kablami przy alternatorze i złączach przy chłodnicy. Po tym zabiegu zaglądam przez szybę i wszystko działa. Co może być przyczyną tego samego problemu? |