Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2011-02-01 17:24:44 Na początek sprawdź cały zapłon czyli cewkę itp. |
certiif Klubowy Weteran Daewoo Espero 2.0 CD ... Kraków | 2011-02-01 17:35:29 Prawdopodobnie masz "zalane świece" |
rudi Espero Wloclawek | 2011-02-02 13:47:34 jak dostaje paliwo i ma dobrą iskrę to nie ma cudów musi odpalić ale te 2 warunki muszą być spełnione |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2011-02-02 16:41:02 Cuda się zdarzają. Może być zła mieszanka, albo przestawiony zapłon |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2011-02-05 20:29:31
który to jest przewód w 1.5 ? |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2011-02-05 23:41:44
Z tym przekręcaniem kluczyka, to jest niepewna sprawa, bo jak w układzie będzie ciśnienie to za drugim przekręcaniem kluczyka, pompa się nie załączy... (komputer czuwa) Już kiedyś pisałem jak można załączyć pompę - ale napiszę jeszcze raz: 1) wyjmujesz przekaźnik od pompy (1 z 4 w "skrzynce pomocniczej" przy lewym bucie), rozbebeszasz go tj. zdejmujesz jego obudowę, wkładasz ponownie do gniazda i ...palcem naciskasz kotwicę przekaźnika i pompa działa - nawet bez włożonego kluczyka 2) jak masz trochę pojęcia o przekaźnikach, to po jego wyjęciu zwierasz kawałkiem przewodu (mostkujesz) piny w gnieździe przekaźnikowym odpowiedzialne za jego zwarte styki (styk 30 i 87) i pompa też działa. 3) w komorze silnika w okolicach zbiornika spryskiwacza jest taka wiązka przewodów (...) z której to wiązki wystaje na ok. 5 cm taki czerwony kabelek zakończony okrągłym (nietypowym) konektorkiem. Jest to przewód do "podłączania na krótko" pompy. Wystarczy przedłużyć go "czymś" i podłączyć do "+" akumulatora. Z tym sposobem z p. 3 - to sprawa jest dyskusyjna, bo podobno niektórzy uzytkownicy nie mogą się doszukać tego wystającego kabelka... Więc jak go znajdziesz to OK, a jak nie - to pozostaje rozwiązanie z p. 1 i 2. Co do tego przewodu zasilającego ...jest od strony przegrody kabiny - dojście "zerowe" Najprościej będzie poluzować śrubkę mocującą regulator ciśnienia paliwa, albo nawet wyjąc ten regulator i wtedy po załączeniu pompy - paliwo powinno polecieć jak z fontanny. Do regulatora też jest ciężkie dojście ale da się zrobić (Regulator to taki bączek z odchodzącym szarym wężykiem, zamontowany na listwie wtryskiwaczy). >>TUTAJ<< masz mój post na temat tego regulatora - kiedy miałem z nim kłopoty. O dziwo są jeszcze zdjęcia. |