[MKVII] 1.4 1999 brak wolnych obrotów na gazie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

mam mały problem z gazem, otóż na benzynie jest wszystko ok, ale gdy przełącze na gaz brakuje wolnych obrotów, silnik natychmiast traci obroty i gaśnie, myślałem ze to wina parownika, rozebralem go zobaczyłem ze zasyfiony więc kupiłem drugi (tomasetto at07), jednak nic to nie pomogło, problem nadal pozostał a 170pln wydane na parownik poszło na daremnie:/ po podłączeniu u kolegi instalacji pod komputer zauwazyłem ze od sondy lambda idzie stałe nie zmienne napięcie 0.39V (wynik z monitora nie miernika), komputer prawdopodobnie emuluje działanie sondy lambda, jednak wydaje mi się ze napięcie powinno skakać (co do tego nie jestem pewien) w każdym bądz razie chyba na gazie powinien chodzić normalnie ponimo błedu sondy, a jeśli miała by ona jakiś wpływ na prace na gazie to nie w sensie braku wolnych obrotów.
  
 
Instalacja gazowa na śrubkę, czy z attuatorem?
  
 
jeśli chodzi o silniczek krokowy na przewodzie z reduktora do mixera to takie coś mam, podmieniałem na inny z instalacji znajomego ale bez zadnego efektu, w kazdym bądz razie on działa.
  
 
moze to wina filterka gazowego

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
  
 
filterek tak jak cały parownik jest nowy,także odrzucam go z kręgu podejrzanych
  
 
A czy regulacja czułością reduktora coś pomaga? Co się dzieje gdy go za bardzo odkręcisz, a co gdy go za bardzo przykręcisz?

BTW, sprawdź przewód odpowietrzania skrzyni korbowej (tzw. odma), czy jest szczelny.
  
 
Po pierwsze jaka to jest instalacja gazowa zwykła czy senkwencyjna??
  
 
Najprawdopodobniej wina leży w złe ustawionej dawce gazu. W parowniku jest 1 sróbka regulacyjna z tego co wnioskuje z opisu nie masz 2 srubki regulacyjnej tylko elektrozawór na przewodzie od parownika do kolektora ssącego.Pobaw sie z tą śróbką może to coś pomoże.
  
 
zaraz zabiore się za sprawdzenie tej odmy, co do gazu to jest to zwykła II generacja czy tam 3 , w każdym bądz razie nie sekwencja, co do kręcenie tą czarną śrubką na reduktorze to nic się nie zmienia w ruchu jałowym, jedynie cięzej w wyższe obroty samochód wchodzi.



przejrzałem odmę, wygląda wszystko ok

[ wiadomość edytowana przez: eblis dnia 2010-06-23 07:45:37 ]
  
 
A spróbuj przytrzymać go na 1000rpm wciskając lekko pedał gazu - silnik przerywa, czy chodzi równo na wszystkich cylindrach?


[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-06-23 13:13:45 ]
  
 
Podłącze się do tematu

Escort 1.4 na sekwencji ESGI 2 mam ją niecały rok. Otóż jak samochód postoi całą noc odpalam go normalnie na benzynie chodzi ok. Gdy reduktor ma już odpowiednią temperaturę to gdy przełącza się na LPG szarpie nie równo pracuje a nawet zgaśnie. Potem jak jadę to gaśnie cały czas przy dojeżdżaniu do skrzyżowania ( na benz ok ) ustepujie to dopiero gdy temp jest na literce OR ( wskaźnik NORMAL) potem już chodzi normalnie co to może być ?? Ostatnio byłem na regulacji i nic nie dała. Auto normalnie jeździ i przyspiesza na PB i LPG tylko gaśnie w tak niskiej temp. na gazie. Dodam że mam nowe kalbe WN , płynu chłodzącego jest poniżej maxa. Coś związane jest z tą niską temp bo w niej nie chodzi jak należy.
Proszę o pomoc
  
 
moze trzeba wyczyscic parownik

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
  
 
Cytat:
2011-03-16 15:30:07, michno45 pisze:
moze trzeba wyczyscic parownik



i przy okazji wymienić filterki
  
 
Cytat:
2011-03-05 18:45:00, sebastianb43 pisze:
Podłącze się do tematu Escort 1.4 na sekwencji ESGI 2 mam ją niecały rok. Otóż jak samochód postoi całą noc odpalam go normalnie na benzynie chodzi ok. Gdy reduktor ma już odpowiednią temperaturę to gdy przełącza się na LPG szarpie nie równo pracuje a nawet zgaśnie. Potem jak jadę to gaśnie cały czas przy dojeżdżaniu do skrzyżowania ( na benz ok ) ustepujie to dopiero gdy temp jest na literce OR ( wskaźnik NORMAL) potem już chodzi normalnie co to może być ?? Ostatnio byłem na regulacji i nic nie dała. Auto normalnie jeździ i przyspiesza na PB i LPG tylko gaśnie w tak niskiej temp. na gazie. Dodam że mam nowe kalbe WN , płynu chłodzącego jest poniżej maxa. Coś związane jest z tą niską temp bo w niej nie chodzi jak należy. Proszę o pomoc



Miałem to samo wszystko powymieniałem czyli filterki spuszczałem syf itd nie pomogło, pomogła dopiero kompletna regeneracja parownika czyli nowe mebrana i uszczelka i do dzis smiga jak trzeba na gazie nawet jak zimny
  
 
Problem rozwiązany padły wtryskiwacze przy 11 000 km a dokładnie jeden padł i przez to się zalewał wymienili mi całą listwę na nową dobrze że miałem gwarancje i wszystko śmiga jak ta lala