Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
krojek Sympatyk FEFK Honda Civic VI 1.5 v ... Rzeszów | 2011-04-28 23:36:28 Miałem podobny problem u siebie. Po osiągnięciu temperatury ciut większej niż normalna (wskazówka lekko za połową) i zgaszeniu samochodu nie można było go uruchomić. Kluczyk w pozycji 1, zapalają się kontrolki, działa wentylator od chłodnicy. Kluczyk w pozycji 2 i .. nic. Cisza. Czekałem 5 minut, wentylator się wyłączał i sekundę po wyłączeniu można było bez żadnych problemów uruchomić silnik. Wymieniłem płyn od chłodnicy, czyściłem klemy na akumulatorze, zarobiłem na nowo kable od rozrusznika i wentylatora chłodnicy. Wcześniej były bardzo zaśniedziałe. I to pomogło.
A co do zamulenia.. To jak to wygląda? Do setki rozpędza się w 1 minute? To tylko 1.3. Nie wiem czym kolego jeździłeś wcześniej ale ogólnie ten silnik jest bardzo mułowaty. Mam dwa samochody w domu jeden 1.6 113KM i tego escorta, co kiedyś miał 60KM. Przesiadając się z hondy do tego wydaje mi się ze stoję w miejscu Pozdrawiam |