Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2010-10-19 16:55:24 Pływak w gaźniku sprawdź. |
Truten Miłośnik FSO BMW 125p Gdańsk | 2010-10-19 17:35:34 Bez przesady z tym paliwem. A świece (kable) wymieniłeś? |
Truten Miłośnik FSO BMW 125p Gdańsk | 2010-10-19 20:16:17 Pierścienie tłokowe tu nie mają nic do tego. Jak już, to albo gdzieś iskra ucieka po nagrzaniu silnika albo za mało paliwa dostaje - więc gaźnik. Na początek wyreguluj gaźnik, tak aby ciepły silnik trzymał obroty. Potem pojeździj tak około 10km (tylko tak, żeby po zjechaniu na parking, silnik nie pracował na biegu jałowym - zjedź na parking i od razu silnik wyłącz bo inaczej sfałszowane będziesz mieć wyniki) i wykręć świece, zobaczysz jakie jest spalanie. Można się dużo dowiedzieć o pracy poszczególnych cylindrów. |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2010-10-19 20:41:59 Zawory ustawiałeś na zimnym silniku?
Poza tym do sprawdzenia: poziom paliwa w gaźniku (stan pływaka m.in.), wyprzedzenie zapłonu, moduł zapłonowy (raz przez niego miałem podobny problem), cewka zapłonowa. Raz miałem tez tak, że padła cewka zapłonowa w aparacie i na ciepłym nie szło go odpalić. Jak przestygł nieco odpalał od strzała. Czy sprawdzałeś czy na ciepłym silniku masz iskrę? To może wiele wnieść do tematu. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-10-22 00:25:57 Masz zapłon elektroniczny z modułem? [ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2010-10-22 00:26:30 ] |
ArthurSLE FSO Polonez 1.5 SLE Nowy Sącz | 2010-10-22 18:20:06 ja sie tam średnio znam, ale jak byłem raz u znajomego mechanika to gadał że mam "electronic" |
remek1983 Polonez 1.5 GLE Opole | 2011-06-05 23:12:37 Masz uszkodzoną cewkę zapłonową. |