[MKVII] Wiązka silnika i immo problem po swapie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie pilna pomoc wymieniałem silnik mk VI 1,6,16V bez immo do mkVII 1,3 monowtrysk z immo .Przełożyłem silnik z kompem i wiązka silnik nie chce odpalić co może być nie tak w elektryce ,czy trzeba przepiąć piny jeśli tak proszę o pomoc

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-06-26 22:24:14 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu i literówek ]
  
 
Popraw tytuł bo do kosza wrucę komputer musi byc z silnika bez immo
  
 
wrzuciłem silnik z kompem i wiązką silnika i problem jest taki ze nie chce odpalic brak iskry , brak reakcji pompy , czy to moze byc immobilajzer , czy cos w wiazce silnika co idzie do skrzynki bezpiecznikow trzeba zmienic ?

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-06-25 19:35:17 ]
  
 
Sorki panowie ale z paluchami od smarow w desperacji czlowiek nie mysli o tym co powinno byc tylko dlaczego mu bryka nie chce odpalic . I nadal nic nie pali tragedia
  
 
Jak wrzuciłeś silnik z MKVI bez immo do budy z MKVII z immo to komp może nie pasować ,bynajmniej ja na kompie z immo nie odpaliłem swojego bez immo
  
 
uderz do Migdal_6, on juz raz wstawial na forum taka rozpiske
  
 
komp tez przelozylem z tego bez immo i mysle czy problem nie lezy przypadkiem w wiazce wychodzacej do skrzynki . Ktos pisal ze trzeba kilka pinow przepiac bo nie wszystko pasuje .Ale nie mam pojecia ktore to piny . Moze ktos ma rozpiske ktore piny przepiac ?
  
 
Poczekaj kolego, zaraz Ci zrobię foto skrzynki od spodu. 10-15 min.
edit: Tylko powiedz najpierw która to wtyczka 1, 2 czy 3 od strony silnika czy to ta 1 poprzeczna?


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2011-06-26 16:44:13 ]
  
 
Czy moze mi ktos podac numer kompa do 1,6 16 v mk 6
  
 
pierwsza od kierowcy od spodu
  
 
Ok chwila i wracam

edit: Fotki, proszę bardzo Widać jaki jest kiepski dostęp, jeszcze w dodatku musiałem odczepić wiązkę ze spinki.

Widać że było coś modzone we wiązce (pewnie od instalki LPG) ale mam nadzieję że foty Ci w jakiś sposób pomogą.


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2011-06-26 17:24:17 ]
  
 
Wielkie dzieki zaraz zobacze co sie da zrobic z tymi pinami ale chyba mam inne kolory
Jednak kolory ye same wielkie dzieki , jest iskra jest slychac pompe
jeszcze raz wielkie dzieki pomogles mi bardzo

P.S. Ford to kaprysna bestia wystarczylo dwa piny przepiac

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-06-26 18:15:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-06-26 18:27:24 ]
  
 
Cieszę się że pomogłem. Fakt - mój escort również ma kaprysy i raz działa dobrze a raz nie
  
 
No i fordzik gada az milo . Zrobic cos od początku do końca ,, BEZCENNE'' satysfakcjia gwarantowana
Wiec tak do zrobienia swapa z 1,3 monowtrysk mk7 biorca z immobilajzerem a 1,6 16V wielopunkt dawca bez immobilajzera potrzeba:
-silnik z skrzynią i półosiami( bez zabawy )
- chłodnica z wentylatorem i dolna belką podtrzymującą chłodnice
-wiązka silnika
-wiązkę prowadzącą do skrzynki bezpieczników
-i skrzynkę bezpieczników
- wiązką do pompy paliwa
bo niestety przy immobilajzerze trzeba podpiąć wiązkę bez zabezpieczenia immobilajzera a do skrzynki bezpieczników też dochodzą kable sterowane przez immobilajzer
kilka kluczy garść chęci i trzy dni roboty
dodam ze wszystko robiłem sam da sie no i pomoc naszego klubu nieodzowna

Wielkie podziekowania dla Maylo

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-06-26 22:19:11 ]
  
 
No to fajnie że już wszystko jest OK.