Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() hatsan Szczebrzeszyn | 2010-12-26 13:29:45 |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2010-12-26 14:01:42 Poczekam na koniec prac z komentarzem. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2011-01-02 13:04:56 Nie wypowiadałem się, bo powiem szczerze że nie znam odpowiedzi na te pytania. Na logikę to masz rację z tą pompką i rurką. Pytanie:
- jakiej średnicy jest przewód paliwowy za nią? U mnie w Polonezie z wielopunktem jest nakombinowane przez poprzedniego właściciela i część rurek jest cieńszych, ale czy to ma wpływ na pracę silnika dowiem się dopiero jak powymieniam wsio na nominalne. [ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2011-01-02 13:06:21 ] |
![]() hatsan Szczebrzeszyn | 2011-03-04 23:22:14 No więc czas na jakis postęp,nie mozna przeciez w miejscu stać trza cos robić! Pierwsze odpalenie poszło elegancko co prawda na krótko ale silnik chodzi,teraz musze wiązke silnika połączyć z instalacją polonezowską,szczerze to niewiem jeszcze jak to zrobie ![]() Jutro kończe podłączać wspomaganie ,pompa została zamontowana po stronie kolektorów wydechowych,przewód wysokociśnieniowy od pompy do przekładni musze przedłużyć o jakies 30cm,ciekawe jak to będzie wyglądało na pracującej pompie przy skręcaniu...? Wkład finansowy w taki zabieg aktualnie wynosi ok.2000zł w same części,bez silnika bmw którego miałem z dawcy.Mam gdzies wszystko zapisane i zapisuje na bierząco. pierwsze odpalenie |
![]() bee997 Polonez Caro 1.6 GLI Sosnowiec | 2011-05-15 14:45:55 kawał zajebistej roboty....ZAJEBISTEJ |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2011-05-16 15:32:40 Jaka moc ma nominalnie ten silnik?
Pozdrawiam Adamus |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2011-05-17 00:31:27 Według tego co znalazłem w necie 170 KM. ![]() |
![]() hatsan Szczebrzeszyn | 2011-05-18 13:19:18 Szczerze mówiąc liczyłem na lepsze wyniki jesli chodzi o przyspieszenie...ostatnio nakrecilem kilka filmików dwa są juz na youtubie
Polonez r6 vs golf vr6 test pod góre most jest do wymiany ale od poczatku tak huczał,jak obejrzycie napewno uslyszycie ![]() |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2011-05-24 10:12:24
muszę się zgodzić z przedmówcą. Jeździłem Legacem z zaspawanym tylnym dyfrem na co dzień. Szkoda auta, normalnie zęby bolą jak słychać te stuki, trzaski, nie mówiąc o tym, że gumy się szybciej zużywają, skrzynia i centralny dostaje w tyłek, że o promieniu skrętu rodem z przegubowca nie wspomnę ![]() Gdybyś był w stanie, proponowałbym dyfer ze szperą powiedzmy 35 - 40% wstawić |
![]() -GDEjeGRZECHU Jelita 10.ooo Kusk Tomorowski | 2011-05-25 11:07:17 co do zacisków - ta sama średnica tłoków i tarcz nic nie zmieni !
siła hamowania się nie poprawi - nawet jak dasz wentylowane to tylko będzie można zahamować z v-max i mieć jeszcze hample ![]() ale skoro wyciełeś belkę przednią to może i nie poprawiaj hampli bo siły na drążkach reakcyjnych mogą zabrać podłużnice na boki co do tego że coś się wzmacnia z tyłu - to jak w radiu Erewań , owszem wzmacnia ale poślizg boczny na zakrętach ... edit : ale tak NIE ROBIĆ w domu ![]() [ wiadomość edytowana przez: -GDEjeGRZECHU dnia 2011-05-25 11:26:17 ] |
![]() hatsan Szczebrzeszyn | 2011-05-25 13:08:36 wyciołem kawał belki przedniej ale na dniach wspawam jakis profil gruby w tym miejscu na koncach podluznic,mocowanie drazkow z przodu tez wzmocnie,zreszta na dzien dzisiejszy jestem zdania ze z przodu podłuznic nie powinno ruszyc ze względu na mocowanie silnika,jest mocowane od belki do podluznic z przodu czyli spelnia tez funkcje wzmocnienia.grzechu powiedz mi skad wzioles te zdjecie ![]() ![]() ![]() Nie jest to mechanizm z poloneza ale działanie te same i o te zebatki mi chodzi |