Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2011-08-11 22:19:11
Tak będzie odczuwalny spadek mocy. Pracował będzie przeciętnie, na pewno nie bez awaryjnie. Lepiej dołóż do sekwencji, bo teraz z II generacją, raczej auto ciężko sprzedać - a pewnie kiedyś będziesz chciał zmienić. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-08-11 22:19:47 Bedzie chodzil dobrze na lpg II generacji. Spadek mocy bedzie, zeby go nie bylo musisz zalozyc sekwencje |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-08-11 22:21:30
jak bedzie mial partaczy gaziarzy to tak moze byc . |
thomas77 Sympatyk FEFK Focus 1,6 Ecoboost krakowskie przedmieście | 2011-08-12 06:50:47 Miałem w takim samym 4 lata prawie gaz 3 i pół roku nic się nie działo nawet strzału nie było,dopóki pewien partacz zmienił mi uszczelki pod głowicą i rozebrał przy tym instalację instalka 2 generacji była ,u nas dziś koszt 1800 zeta,sekwencja z pierwszej półki 3000 zeta,a najtańsza to nawet 2300
|
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2011-08-12 07:42:12 Miałem instalkę ponad 6 lat ,ogólnie Escort do tej pory już 10 lat na LPG ,nic się nie działo ,żadnych strzałów .Stan oleju nie zmieniał się ani grama .Podstawa to dobre świecę i przewody i będzie hulał jak talala... |
Yamakato Escort RS2000 wls | 2011-08-12 08:26:04 zgadzam się z kamil76 świece i przewody to podstawa mam oriona 1,6 od 5 lat w gazie i bez problemów. a co do sekwencji to chyba że myslisz przszłościowo ew. możesz sobie przełożyć do innego auta... dobra sekewncja 2300 zł. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2011-08-12 20:56:12
dobrze mowi jak mnie nie bedzie stac na paliwa do fordow to zmienie firme a nie rodzaj zasilania silnika |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2011-08-12 23:48:32 ja miałem w escorcie instalacje II generacji w 1.6 zetec 90 km, przez rok czasu zero problemów, nawet nie jeździłem na jakąkolwiek regulacje czy coś w tym stylu. nie gasł, wkręcał się jak należy itp.
Po escorcie kupiłęm Rovera w sekwencji, co chwile coś z nią było nie tak he, fakt że na Zenicie i Valteki czerwone czyli najtańszy osprzęt ale mile wspominam II gen, a sekwencje nie bardzo. Jestem na etapie kupna BMW i mam na oku jedną w gazie zwykłym i wcale nie będę płakał, przez 3 lata ponoć raz strzeliła jak uszczelka puściła trochę oleju i poszło na świece, usczelke wymienił i mówi że już normalnie. Największa wada no to zwężka przez mikser, ale ponoć BLOS załatwia sprawę, pomyśle nad nim jeśli ewidentnie będę odczuwał spory spadek. Druga wada to że na II generacji Ci więcej spali gaziku niż w sekwencji. ale to już nieznaczne różnice. |
thomas77 Sympatyk FEFK Focus 1,6 Ecoboost krakowskie przedmieście | 2011-08-16 20:23:20 a jaką instalację założyłeś?
|
stallion Ford Escort Gwizdów | 2011-08-16 20:52:34 zwykła instalacja II generacji |
thomas80 Sympatyk FEFK ford escort mk VI Jaworzno | 2011-08-17 08:17:15 ja mam II gen w 16 1.6V zadnych problemów, spadek mocy jest niewielki. Krótko mówiąc potrafi essi zapiszczeć przy starcie na światłach, tak wiec polecam zadnych braków w oleju i takie tam, ale podstawa to tak jak ,inni piszą dobre świece i kable pozdro |