Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2011-09-30 19:45:08 Jak w temacie, w moim MK7 mam "chory" lewy błotnik. Nigdy tego nie wstawiałem, i stąd moje pytanie - jak to wykonać żeby było dobrze
Przyłożyć nową blachę, odrysować kontur, wyciąć starą, przyłożyć nową, połapać migomatem co 2-3 cm, zeszlifować ładnie spawy, na to szpachla z włóknem szklanym, znów szlifowanie, szpachla wykończeniowa, znów ścieranie, podkład i farba ? |
jarcyk Sympatyk FEFK escort mk6 Kraków | 2011-09-30 20:10:35 Robiąc na zakładke jest łatwiej ale jest mały szkopuł ciężko jest miejsce zakładki blachy dobrze zakonserwować przez co szybciej pojawi sie ruda |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2011-09-30 20:17:59 Hmm... z drugiej jednak strony jakby spasował na 1mm luzu i wyspawał po całości to blacha się przegrzeje i ruda w tym miejscu się szybko pojawi |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-09-30 20:54:50
Bzdura - porządna robota jest robiona spawem ciągłym - oczywiście trzeba to umieć zrobić i mieć czym. Już nigdy nie dam sobie robić auta na spawanie punktowe. Vitare robiłem ciągłymi,cabrio tez - nie ma śladu rdzy od 3 lat (cabrio) |