[MK VII] Problemy z odpalaniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Od kilku dni, nagle przestał kręcić rozrusznik. Prawdopodobieństwo wyładowania akumulatora raczej marne, ale...
Akumulator podpiąłem pod prostownik na całą noc, a po nocce dalej zero reakcji. Nawet nic nie chce zakręcić silnikiem. Czy możliwe że akumulator jest tak wywalony, czy może coś innego. A może coś z rozrusznikiem? Pozdrawiam
  
 
A świecą ci się kontrolki? Jak przekręcasz to słyszysz takie głośne "pyk"? Przygasają w tedy kontrolki?
  
 
spróbuj bo pchnąć tak z pół metra możliwe ze rozrósznik się zwiesił albo delikatnie popukaj młoteczkiem ja już miałem tak 2 razy ze ustawił się w takim położeniu że nie chciał zaskoczyć ale to pomogło
  
 
Sezon na zimne luty w skrzynce bezpieczników uważam oficjalnie za otwarty

  
 
zimne luty raczej nie , bo 2 misiące temu cała skrzynka została przelutowana.
  
 
Cytat:
2011-10-16 09:17:01, swieczka1785 pisze:
spróbuj bo pchnąć tak z pół metra możliwe ze rozrósznik się zwiesił albo delikatnie popukaj młoteczkiem ja już miałem tak 2 razy ze ustawił się w takim położeniu że nie chciał zaskoczyć ale to pomogło


dziś następna nocka pod prostownikiem i zero reakcji.
po odpaleniu na zapych i jeździe ok 20 km , troszkę się podładował. zgasiłem na parkingu i odrazu odpaliłem , no i udało sie. po ok 10 min jeszcze jedna próba zakończona klęska. co tak szybko może go rozładowywać, lub dlaczego sie nieładuje?
  
 
Cytat:
2011-10-16 18:50:47, smile75 pisze:
dziś następna nocka pod prostownikiem i zero reakcji. po odpaleniu na zapych i jeździe ok 20 km , troszkę się podładował. zgasiłem na parkingu i odrazu odpaliłem , no i udało sie. po ok 10 min jeszcze jedna próba zakończona klęska. co tak szybko może go rozładowywać, lub dlaczego sie nieładuje?

Pierwsze primo sprawdź pobór prądu w aucie, przy wylączonych wszystkich odbiornikach.
  
 
Cytat:
2011-10-16 19:04:31, mefis22 pisze:
Pierwsze primo sprawdź pobór prądu w aucie, przy wylączonych wszystkich odbiornikach.


Dobrze prawi!

Do tego możesz mieć już padnięty aku właśnie przez takie długotrwałe rozładowywanie i nie ładowanie.
  
 
Naładuj aku wsadź do auta, podłącz miernik i sprawdź jak ci napięcie spada podczas rozruchu. Jeżeli spadnie poniżej 10V to aku kaput. Mi tak ostatnio padł z dnia na dzień. Nap. spadało do 4V pomimo ze bez obciążenia cały czas pokazywał 12,48V.
  
 
Dzięki Panowie. Na jutro umówiony jestem z elektrykiem i wszystko sprawdzi co i jak. Dam znać co było.