[MKVI] Przednie lampy do escorta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie wszystkich tuningowców . Dzisiejszy post jest poświęcony przednim lampom do Fordzika Escorta . Mam pewien problem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązac, a mianowicie: Chcę wymienic przednie lampy, na jakieś inne- tuningowe. Pierwszą myślą były lampy w stylu angel eyes, lecz kompletnie nie pasują do wyglądu mojego autka . Do tej pory miałem zamontowane orginale, lecz z ringami w środku, powoli zaczynają mi się rozklejac, i nie wiem co robic. W samochód włożyłem bardzo dużo pracy, i serca... dlatego chcę aby ładnie wyglądało. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o radę. Pozdrawiam maniaków właśnie tej marki samochodów, jak i tuningowców .


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-05-16 21:42:29 ]
[ powód edycji: poprawa tutułu ]
  
 
napisz jaki model auta ( z fotek wynika, ze MKV ), dlugie czy krotkie? jakas fotka tego co masz teraz. do MKV poza morettami to tuningowego nic nie wychodzilo ( chyba, ze o czyms nie wiem ). pozostaje dopasowywanie z innych samochodow, ale ja jestem zwolennikiem albo oryginal albo morette ( ale tylko jak masz dlugie lampy ).

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Jak dobrze pamiętam w Tym escorcie były długie lampy. Wg. mnie można je tylko naprawić i nic nie zmieniać.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2012-05-16 16:01:34, Adrianeiro pisze:
W samochód włożyłem bardzo dużo pracy, i serca...




sam go zmodziłeś?

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
To jest MkVI Fordzik Panowie. Prawie 1993 rocznik, ale praktycznie wszystko zostało w nim zmienione. Miałem tam żółte kierunki, nie podobały mi się więc wstawiłem białe poza tym dodałem ringi w lampach. Niestety właśnie kierunki zaczynają mi odchodzic od lamp, bo są osobne. Postaram sie przesłac wam jakąś fotkę w najbliższym czasie. Lampy są długie, i odnośnie ich chyba macie rację aby pozostały w orginale, bo najlepiej to pasuje tylko jak je odratowac? Jeśli wezmę to na klej to chyba nie będzie wyglądało to estetycznie? A może po prostu zakupic nowe lampy orginalne, i przełożyc ringi? Już nie mam pomysłu. Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam :0.
  
 
wrzuć parę fotek z przodu i z boku obejrzymy chętnie
sam dokonałeś tyle zmian czy takiego kupiłeś już?
  
 
zawsze miał długie



-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Dokładnie, to właśnie pisałem, że ma długie. Widzę, że tutaj kolega już znalazł zdjęcia mojego Fordzika na internecie. Odnośnie modyfikacji to bardzo długa historia do opowiedzenia na którymś ze spotów . Zdjęcia możecie znaleźc na internecie, jest ich dośc sporo. I właśnie kierunkowskazy mi odchodzą od lamp coraz bardziej.
  
 
to zdjecie sam robiłem w 2008 można powiedzieć że byłem przy modyfikacjach.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Można powiedziec, to znaczy? Dużo znajomych było przy performancjach autka . Znajomy wziął wtedy Forda na tuning, natomiast ja woziłem się BMW e36, która była robiona w Niemczech. Później Ford został odsprzedany, a BMW uległa wypadkowi . Z powodu braku funduszy musiałem ją oddac za grosze... Od 2008 roku Fordzik wiele przeszedł. Pozdrawiam członków grupy tuningowej Nemesis, jak i wszystkich miłośników motoryzacji .
PS. Mój Escorcik jeździł po zlotach, wystawach itp. od 2007 roku.
  
 
Tzn, to co masz w profilu jest aktualne i o tego Ci chodzi czy ten sprzedany, a masz innego i do niego chcesz lampy?

Do MK5/MK6 nie było lamp typu angels, chyba ze jakieś ulepy. Zwykle Morette, Rs/xr dobrze wygladały ewentualnie z czarnym srodkiem, reszta to lepienie które zwykle z wierzchu jakos wygladało, a od srodka klejenie na plasteline itp

Ludzie z Punto 2 jeszcze robia i kilka widziałm, powiem że jak auto w miare seryjne to dobrze wyglada, przy full tuningu w sumie tez, ale juz wedle gustu.
  
 
Ja mi kierunki odchodziły to kleiłem ich mocowania...
Ja bym modził wnętrza lamp RS-wych i same postoje, albo jak koledzy piszą clary od punto, peżota, astry, czy E36...ale bez spawania i cięcia blachy się nie obędzie...
Magik - jak się chce, to i 3 soczewki można włożyć do RS-owych, środek pod kolor auta, czarne postoje, ledowe kieunki i nawet do lampiszonów dzienne na ledach włożyć... Mi się kilka takich zadań udało, ale czas, czas, czas i duuużo kombinowania...
klik