Światła dzienne LED - montaż

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zebrało mi się na tuning, ale ten praktyczny. Chodzi o światła dzienne DRL w technologii LED.
Na Allegro można kupić gotowe zestawy, z wbudowanym automatem, koszt, w zależności od rozmiaru ok 150-300 PLN.
Pozostaje tylko dopasować kształt, podłączyć i śmigać
Chciałbym jednak przedtem poradzić się w kilku kwestiach:
1.Oprócz kształtu lampy czy powinienem kierować się ilością diod.
2.Których lamp zdecydowanie unikać.
3.Ile prawdy w zapewnieniach o oszczędności paliwa.
4.Montaż ale taki z zacięciem .

Może kilka słów wyjaśnienia, szczególnie do pkt. 4.
Nie jestem profesjonalistą ale mam dwie ręce, wyobraźnię więc co potrafię, to robię sam
Z opisów w sieci wygląda to tak: minus przykręcę na masę, możliwie najbliżej akumulatora. Przewód sterujący pod zasilanie świateł postojowych. Zasilanie LED-ów: szukać grubego białego przewodu, w którym pojawi się napięcie po odpaleniu silnika. Dobre.
Nie chcę błądzić ani bezsensownie ciąć przewodów dlatego chciałbym zapytać o to jak się wpiąć fachowo w instalację. Takie opcje przychodzą mi do głowy: skrzynka z bezpiecznikami lub wolne kostki.
Odpada przebijanie się do kabiny. Pozostaję w komorze i tylko tam szukam. Taki plan

Jeszcze tak dla porządku. W oferowanych zestawach przewody odziane są tylko we własne koszulki. Pewnie wypadałoby ubrać je w dodatkowe osłonki? Może na zasilaniu jakiś bezpiecznik. Jaki?

Na koniec, żeby coś wnieść od siebie, zebrałem trochę info:

Wg dotychczasowych przepisów w pojazdach wyposażonych w światła dzienne przy uruchomieniu silnika musiały włączać się również tylne światła pozycyjne (barwy czerwonej)