Dziwne powiązanie uszkodzeń!?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kiedyś już pisałem na temat dziwnego uszkodzenia centralnego zamka.
Czyli, z pilota otwiera wszystkie OPRÓCZ drzwi kierowcy.
Z kluczyka otwiera i zamyka wszystkie.
Z pilota "zamyka" wszystkie ale natychmiast otwiera bo kierowcy pozostają otwarte.
Do tego doszło jednocześnie brak możliwości otwarcia bagażnika z guzika we wnętrzu pojazdu gdy silnik jest na chodzie.

ORAZ (to ciekawostka) szyberdach przestał działać!!!
i wszystko w tym samym czasie?
Czy to wszystko jest jakoś powiązane elepstrycznie???

Czy ktoś dysponuje jakąś wiedzą tajemną na ten temat???
  
 
Cytat:
2011-09-28 21:44:58, pptaku pisze:
Czy to wszystko jest jakoś powiązane elepstrycznie??? Czy ktoś dysponuje jakąś wiedzą tajemną na ten temat???



ja nie wiem, ale pamiętam fajny ruski eksperyment udowadniający bezpośrednie połączenie nerwowe dupy z okiem

...w drzwiach kierowcy wymień/ napraw siłownik lub niepozorny drucik, który może spadł (?); sprawdź ładowanie i akku; szyberdach wyczyść, przesmaruj i napraw sterowanie
  
 
Cytat:
2011-09-28 23:03:26, 7gsi pisze:
...w drzwiach kierowcy wymień/ napraw siłownik lub niepozorny drucik, który może spadł (?); sprawdź ładowanie i akku; szyberdach wyczyść, przesmaruj i napraw sterowanie



Co do siłownika, to już była taka sugestia.
Ale cała reszta padła razem z drzwiami, i to jest ciekawe.
  
 
Cytat:
2011-09-28 21:44:58, pptaku pisze:
(...) ORAZ (to ciekawostka) szyberdach przestał działać!!! i wszystko w tym samym czasie? Czy to wszystko jest jakoś powiązane elepstrycznie???

Sprawdź wszystkie bezpieczniki, najprawdopodobniej któryś się spalił.

Cytat:
2011-09-28 23:03:26, 7gsi pisze:
ja nie wiem, ale pamiętam fajny ruski eksperyment udowadniający bezpośrednie połączenie nerwowe dupy z okiem

Śmiej się śmiej, ale miałem takie połączenie nerwowe w srebrnej, a dokładniej połączenie dupy z rękami - tzn. miałem zwarcie gdzieś w układzie grzania fotela, jak wywalało bezpiecznik to przestawało działać wspomaganie
 
 
Cytat:
2011-09-29 07:45:48, Immo pisze:
miałem takie połączenie nerwowe w srebrnej, a dokładniej połączenie dupy z rękami - tzn. miałem zwarcie gdzieś w układzie grzania fotela, jak wywalało bezpiecznik to przestawało działać wspomaganie



znaczy się ruskie znowu mieli rację
  
 

U mnie kiedys miałem podobne objawy i też na koncu padł szyberdach:problem tkwił w słabym ładowaniu.Jak odpalałem auto to niby wszystko ok,ale po diagnozie wnikliwszej okazało sie ,że altek niedoładowuje i za małe napiecie na wszelkie pierdoły podawane było.


  
 
Cytat:
2011-09-29 14:18:17, erwinomega pisze:
U mnie kiedys miałem podobne objawy i też na koncu padł szyberdach:problem tkwił w słabym ładowaniu.



dlatego też obstawiałem altek

złomega jest na to najbardziej wrażliwym samochodem jaki znam - wszelkie problemy z ładowaniem od razu wywołują przeróżne "kaprysy" techniczne
  
 
Cytat:
2011-09-29 15:49:23, 7gsi pisze:
dlatego też obstawiałem altek złomega jest na to najbardziej wrażliwym samochodem jaki znam - wszelkie problemy z ładowaniem od razu wywołują przeróżne "kaprysy" techniczne



Za pierwszym razem,aż mi sie wierzyc nie chciało,że od niewielkiego niedoładowania mogą sie takie czary dziac w łomedze
Nasze bestyjki wrażliwe jak kobitki
  
 
Cytat:
2011-09-29 18:02:56, erwinomega pisze:
Za pierwszym razem,aż mi sie wierzyc nie chciało,że od niewielkiego niedoładowania mogą sie takie czary dziac w łomedze



Ja piernicze, wy tak serio?????
No owszem troszkę mnie zdziwiło jak po tygodniowym postoju, nie chciała zapalić - a aku prawie nowe.
Czyli nie doładowuje sukinkot jeden
Teraz jade na tydzień do polski na urlop.
Ale po powrocie stawiam na warsztat.
Dzięki za sugestie.
  
 
Bezpieczniki też sprawdź. Moja historia z grzaniem zydla i wspomaganiem nie jest zmyślona.
 
 
Cytat:
2011-09-29 19:29:23, Immo pisze:
Bezpieczniki też sprawdź.



Sprawdze sprawdze.

Nie mam normalnego amperomierza, bo tu to jest sprzęt specjalistyczny
Ale mam taki "sprawdzacz"

Pierwsze zdjęcie przy WYłączonym silniku.


Drugie gdy silnik pracuje na jałowym.




I wtedy jest kontrolka zapalona (strzałka)

Jak na TEN przyrząd to wszystko jest OK.
  
 
Mi jak mechanior zmierzył na akku to też było teoretycznie dobrze,ale jak sie podłączył bezposrednio pod altka to wszystko było jasne.
  
 
Cytat:
2011-09-29 20:47:44, erwinomega pisze:
...ale jak sie podłączył bezposrednio pod altka to wszystko było jasne.



Tak zrobie po krótkim urlopie.
  
 
Nawet miernik nie sprawdzi jak dokładnie jest ładowanie. Napięcie ładowania może być prawidłowe a już na oscyloskopie już nie będzie tak ciekawie.
To że różne urządzenia są ze sobą powiazane to norma a omega to juz ewenement.
Tak jak Immo pisze wyposazenie kabiny razem ze elektrozaworem na przekładni kierowniczej od servotronika.
  
 
pptkau, please, kup prosty miernik z marketu za całe 8 PLN
to będzie dobrze wydane 8 PLN, nie to co ta dyskoteka
  
 
Cytat:
2011-09-29 23:02:44, 7gsi pisze:
pptkau, please, kup prosty miernik z marketu za całe 8 PLN to będzie dobrze wydane 8 PLN, nie to co ta dyskoteka



Kupie, zrobie, a nawet zatańcze.
Tylko qfa PO urlopie.
W sobote rano mam wylot, i mało casu kruca bomba
  
 
A zupełnie tak przy okazji.
Taki komunikat mam.


Sprzedający twierdzi że wszystko jest cacy i działa, tylko na kopie mus wykasować.
  
 
Szukajka

Dolej płynu do spryskiwaczy
  
 
Cytat:
2011-09-30 20:59:40, MarekV6 pisze:
Szukajka Dolej płynu do spryskiwaczy



Chyba do bagażnika
Jest full, zawsze tego pilnuję, bo spryskiwacze na reflektorach swoje żrą.
Podobno to jest od poziomowania świateł. Prawda to azaliż?


Tak na szybko w googla wpisałem i na forum vectry coś o poziomowaniu xenonów gadają.
Xenonów nie mam, ale pokrętła do poziomowania też.
Czyli muszą same.



[ wiadomość edytowana przez: pptaku dnia 2011-09-30 21:15:26 ]
  
 
czyli auto po dzwonie