[MkVII] Wszystkie kontrolki sie zapalaja nic nie dziala :/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jechałem przed chwila escortem 1.8 td (było mokro) nagle zaświeciła się kontrolka od abs po naciśnięciu hamulca obrotomierz się wylanczal pozniej wlanczajac kierunek zapalal sie abs migajac jak kierunek i wogole inne przypadki. Zgasilem go nie odpalil juz dopiero na popych przyjechalem pod dom wzielem miernik i sprawdzalem ladowanie bylo 8 v wyciagnelem aku patrze 12 i pod prostownikiem srednio naladowany jest co moze byc z nim nie tak ? Pomocy

[ wiadomość edytowana przez: zsmarti dnia 2012-01-10 16:46:07 ]
  
 
8V ładowanie? To chyba go nie ma w ogóle.
Powinno być w okolicy 14V.
  
 
14 mialem wczoraj jak mierzylem a dzisaij juz tylko 8. Narazie laduje aku i zobaczymy za 2 godzinki moze sie sam naprawil
  
 
jak miałem podobny problem dwa razy; za pierwszym razem miałem urwany kabel plusowy przy alternatorze, a za drugim razem wymieniłem regulator napięcia i od tej pory wszystko gra. sprawdź kable idące od alternatora i stan szczotek w regulatorze.
  
 
Jeżeli na włączonym silniku na klemach akumulatora masz 8V znaczy nie masz ładowania.
Podładowanie pomoże na chwilę dopóki znów akumulator się nie rozładuje.
  
 
Cytat:
obrotomierz się wylanczal


jak obrotomierz padł to na pewno alternator zawinił
  
 
w dieslu obrotomierz pobiera dane z alternatora. Jeżeli go nie ma to może być urwany kabelek do deski i też nie będzie ładować albo sam alternator.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Wiem ze naładowanie go nie pomoże ale chcem sprawdzic dokładnie czy bedzie mial 14 czy dalej 8v. Dzwonilem do znajomego z pracy elektromechanika i mowil szczotki lub regulator i zastanawiam sie czy isc wyciagac alternator i na allegro szybko kupic za 100zl wsiadac i jechac
  
 
ja bym wolałbym naprawić bo tak to wiem co mam i pewnie dłużej pochodzi niż ten z allegro. wiem coś o tym bo sam miałem taki dylemat, naprawiałem i od ponad roku nic się nie dzieje.
  
 
Zawieź alternator do regeneracji, zapłacisz podobnie jak z allegro, no może trochę więcej a przynajmniej będziesz pewny że w najbliższym czasie Cie nie zawiedzie. No i gwarancję na niego dostaniesz, a z wyglądu jak nowy będzie
  
 
Juz wszystko zrobione Na szczescie naladowalem aku poszedlem do samochodu podlaczylem mierze 12 ,2 v odpalam to samo zabieram sie ze wyciaganie alternatora zostala ostatnia srubka a tu niespodzianka patrze urwany kabel przy rozruszniku i na nowo zarobilem poskladalem odpalam 12 ,2 u lipa i nagle wskoczylo prawie 14 no i smiga Głupi kabelek a tyle pierdzielenia Jaki z tego moral Zanim zaczniesz cos rozkrecac sprawdz przewody
  
 
Cytat:
2012-01-10 17:42:11, Kleszczak pisze:
w dieslu obrotomierz pobiera dane z alternatora. Jeżeli go nie ma to może być urwany kabelek do deski i też nie będzie ładować albo sam alternator.

było napisane.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach