Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jendger Sympatyk FEFK RS Turbo Nowy Sącz | 2012-01-20 22:29:51 Może być uniwersalny |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2012-01-21 10:42:10 wtrysk nie ma raczej nic do blowoffa, ten poprostu ma upuszczać nadciśnienie napompowane przez turbine w momencie zamknięcia przepustnicy i tyle
jak ma się materiały odpowiednie to i można takiego zrobić samemu |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2012-01-21 11:05:29 Najlepiej głośny |
domisnis Sympatyk FEFK MKVII Kraków | 2012-01-21 16:35:45 HKS? |
Dawcio11988 Sympatyk FEFK Escort Racibórz | 2012-01-21 19:23:00 Dzięki za info ale znalazłem ciekawą stronke i tam jest takie info na temat blow off pisze.....
Zawory upustowe ver. Rodzaje sterowania silnikiem Zawory upustowe tłoczkowe, membranowe i hybrydowe, stosuje się w silnikach TURBO wyposażonych w przepustnicę. Aby uniknąć problemów, należy odpowiednio dobrać rodzaj zaworu upustowego do posiadanego samochodu. Do samochodów z gaźnikiem, można zastosować dowolny rodzaj zaworu upustowego. Do samochodów wyposażonych w system wtrysku mechanicznego, zaleca się stosowanie zaworów dwutłoczkowych, oraz membranowych i hybrydowych. W samochodach wyposażonych w OBD0/1, zaleca się stosowanie zaworów dwutłoczkowych, membranowych i hybrydowych. W samochodach wyposażonych w OBD2 należy stosować zawory membranowe lub hybrydowe. Często jednak jest tak, że wyłącznie zawory hybrydowe umożliwiają niezakłóconą pracę silnikowi. Zastosowanie innych zaworów może wymagać korekty map paliwa w sterowniku silnika. Innym podziałem, jest podział ze względu na zastosowanie w silniku MAP- lub MAF-Sensora. W przypadku MAP-Sensora sprawa jest bardzo prosta. Silnik, będzie tolerował każdy rodzaj zaworu upustowego. Jego praca nie będzie zakłócona. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku MAF-Sensora, który wymusza użycia co najmniej zaworu dwutłoczkowego, a najlepiej gdyby był to zawór hybrydowy lub membranowy, z którymi silnik będzie współpracował najkorzystniej i najefektywniej. A to link do stronki http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html |