[MKVII] Resetowanie licznika dziennego przebiegu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaką temperaturę mamy każdy wie, a ja zauważyłem że za każdym razem jak autko się wychłodzi licznik przebiegu dziennego resetuje się i startuje od 0.0. Licznik ogólnego przebiegu nalicza normalnie i nie resetuje się.
Czy w takich temperaturach to normalne?
  
 
a ten reset następuje po przekręceniu kluczyka do 2 pozycji, czy po uruchomieniu silnika?
  
 
akku cienizna.
  
 
Do resetowania dziennego przebiegu doszło jeszcze wyłączanie się gazu.
Myślę, że aku jest ok bo zapala bez najmniejszego problemu.
Nie przeszkadza mi to specjalnie, ale ciekawy jestem co może być tego przyczyną.
  
 
Cytat:
2012-02-02 07:42:41, retki pisze:
Do resetowania dziennego przebiegu doszło jeszcze wyłączanie się gazu. Myślę, że aku jest ok bo zapala bez najmniejszego problemu. Nie przeszkadza mi to specjalnie, ale ciekawy jestem co może być tego przyczyną.



Zauważ że licznik ma podtrzymanie skoro po wyjęciu Akumulatora nadal masz przebieg aktualny podejrzewam że i bateria na zimnie dostaje w kość i robi się reset
  
 
Ja podejrzewam, ze resetuje się przy odpalaniu, bo wtedy rozruch pobiera cały prąd. Po odłączeniu aku też kasuje się dzienny przebieg, tylko całkowity przebieg jest zapisany "na stałe" w liczniku.
  
 
A czy ma to jakiś wpływ na autko?
Czy powinienem się tym martwić, czy olać to bo nic nie grozi?
  
 
Cytat:
2012-02-02 11:24:07, Pele19m pisze: Po odłączeniu aku też kasuje się dzienny przebieg, tylko całkowity przebieg jest zapisany "na stałe" w liczniku.



mam to samo w fokusie,po wyjeciu aku licznik dzienny reset,tak ma byc i nie trzeba sie martwic

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
  
 
ale ja nie wyjmuję akumulatora
  
 
Sprawdź czy problem występuje jak przyjdziesz do zimnego auta i przekręcisz kluczyk do 2 pozycji - czyli zapalone kontrolki, ale nie odpalaj.
  
 
W pozycji 2 wszystko jest ok. Reset następuje przy rozruchu.
  
 
No to już masz odpowiedź zawartą w moich wcześniejszych postach

edit: zapewne napięcie na akumulatorze podczas rozruchu spada poniżej wartości potrzebnej do podtrzymania licznika.

[ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2012-02-03 07:56:45 ]
  
 
Ale myślę, że nie jest to groźne dla całokształtu funkcjonowania autka?

I jeszcze jedno jaka może być tego przyczyna?
Czy jedną z nich może być zimno i wychłodzenie akumulatora, a może akumulator powinien być wymieniony?
  
 
Mój też dzisiaj się wyzerował...
do tego mam efekt o którym zawsze marzyłem, czyli test zegarów po przekręceniu kluczyka, z tym że jest jeden efekt uboczny - nie idzie odpalić auta

Nie jest to groźne do momentu, az akumulator całkiem nie padnie. Ja bym go nie ruszał jeśli odpala.