NORAD Sympatyk FEFK Warszawa | Pożyczyłem od kumpla czytnik diodowy. Podłączam go, dioda świeci się na stałe, załączam zapłon, dioda nadal się świeci, wyłączam i włączam zapłon jeszcze raz i zaczynają lecieć kody:
32- Przepływomierz powietrza 2. Lub jego obwód napięcie za niskie
62- Spadek mocy - 2 cylinder
63- Spadek mocy - 3 cylinder
65- Wyłącznik położenia pedału hamulca
I tu się pojawiają moje pytania. Po sczytaniu kodów powinny się one wykasować? Ale nie włączając silnika podłączam czytnik jeszcze raz i te same błędy wywala. Próbowałem odłączenia akumulatora w każdej kolejności i nie włączając silnika podłączyłem czujnik i to samo. Akumulator zostawiałem nawet odłączony na całą noc, i nic. Skoro błędy powinny być wykasowane i nie włączyłem silnika skąd EEC IV wie, że jest jakiś spadek mocy w cylindrze??
Jak wykasować błędy żeby wiedzieć (po jeździe) co tak naprawdę nie działa??
Co to jest przepływomierz powietrza 2?? Ja w swoim silniku widzę tylko jeden ;]
Czy błędy 32,62,63 mogą wynikać z tego samego? Czyli z przepływki? |