Serwis cody 04221 i 27012 - traci moc podczas jazdy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Jestem posiadaczem Corolli T3 z silnikiem diesla z 2002 roku. Jakiś czas temu moja "rolka" zaczęła tracić moc podczas jazdy i zapaliła się kontrolka silnika (MIL, Check Enginee). Problem pojawia się non stop jednak po rozgrzaniu silnika znika a przynajmniej nie daje o sobie znać. Mam wrażenie że zwiększyło się również spalanie. Pojechałem do serwisu aby odczytać kody. Oto one: P04221 oraz P27012. Przy okazji wyszło na jaw że mam też pasek rozrządu do wymiany jak i płyn hamulcowy oraz kilka drobnych rzeczy. Kieruje pytania do forumowiczów ponieważ jestem laikiem i nie podoba mi się cena usługi za ewentualną naprawę. Moje pytania: Co oznaczają powyższe kody i gdzie szukać przyczyny? Czy wymiana paska rozrządu jest skomplikowana? Czy wymiana płynu hamulcowego jest trudna?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  
 
Po pierwsze nie istnieje model T3
Po drugie nie istnieja takie kody jak napisales.
Po trzecie dla Ciebie wymiana paska alternatora bylaby zbyt skomplikowana.
A wymiana rozrzadu jest i skomplikowana i czasochlonna.
Wymiana plynu jest troche mniej skomplikowana ale jak chcesz zyc i nikogo nie zabic to raczej zostaw to mechanikowi
Co do dlawienia to rozpocznij od wymiany filtra paliwa, ale tu tez bez zaby nic nie wskorasz , chyba ze masz mocne dlonie.
Co do ceny za rozrzad to zapewne jest wysoka ale nie bez powodu.
  
 
Dzięki za doinformowanie. Patrząc na Twój styl pisania powinieneś zmienić profesje na komika, polityka lub celebrytę. W każdej z nich możesz się spełnić jako niedościgniony ideał bo jak na razie to wyglądasz jak nieoszlifowany diament.

Co do kodów to dostałem je z serwisu. Może i masz rację a może wszystkiego nie wiesz. Założę się że to drugie. Ot, taki z Ciebie mądrala. Auto jest z rynku angielskiego i może mieć inną specyfikację techniczną. Doucz się zanim zabłyśniesz.

Tak czy siak dzięki za dobre chęci i kreatywność. Szukam profesjonalisty.
  
 
Cytat:
2012-03-07 21:46:12, kfiatek1106 pisze:
[...]
Ot, taki z Ciebie mądrala. Auto jest z rynku angielskiego i może mieć inną specyfikację techniczną. Doucz się zanim zabłyśniesz. Tak czy siak dzięki za dobre chęci i kreatywność. Szukam profesjonalisty.




ROTFL
  
 
Cytat:
2012-03-07 21:46:12, kfiatek1106 pisze:
Dzięki za doinformowanie. Patrząc na Twój styl pisania powinieneś zmienić profesje na komika, polityka lub celebrytę. W każdej z nich możesz się spełnić jako niedościgniony ideał bo jak na razie to wyglądasz jak nieoszlifowany diament. Co do kodów to dostałem je z serwisu. Może i masz rację a może wszystkiego nie wiesz. Założę się że to drugie. Ot, taki z Ciebie mądrala. Auto jest z rynku angielskiego i może mieć inną specyfikację techniczną. Doucz się zanim zabłyśniesz. Tak czy siak dzięki za dobre chęci i kreatywność. Szukam profesjonalisty.


No masz
Chcialem tylko zauwazyc ze diament z natury jest nieoszlifowany...
Bo oszlifowany to sie nazywa brylant
No to sie ide troszke oszlifowac , a ty sie doucz a potem sie zmienimy.
Polecam ci lekture tabliczki znamionowej auta i na niej znajdziesz wygrawerowane slowo MODEL i dalej trzy litery i ze trzy cyferki.

Pozniej przepisz poprawnie te kody ktore dostales z serwisu
np P0627.
Bo to co ma piec cyfr -piec cyfr to raczej nr czesci zamiennej.
PS Ja to jestem dyslektykiem , ale kfiatek to sie inaczej pisze
Pozdrufka


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-07 22:49:05 ]
  
 
Nastapilo nieporozumienie w serwisie i zamiast kodow serwisowych podano mi numer czesci do wymiany (zawor SCV - 04221-27012). Tak wiec dzieki Bigelektron'owa sugestii wiem co jest nie tak. Dzieki za pomoc. Temat uwazam za zamkniety. Bigelektron zwracam Ci honor.
  
 
Chyba o tej tabliczce Bigelektron wspominał

http://forbigelektron.pxd.pl/zdjecie/780097/1/photo0004j

A tu zdjęcie T3 abyś uwierzył, że jednak istnieje

http://forbigelektron.pxd.pl/zdjecie/780098/1/photo00031
  
 
Cytat:
2012-03-08 18:20:09, kfiatek1106 pisze:
Chyba o tej tabliczce Bigelektron wspominał http://forbigelektron.pxd.pl/zdjecie/780097/1/photo0004j A tu zdjęcie T3 abyś uwierzył, że jednak istnieje http://forbigelektron.pxd.pl/zdjecie/780098/1/photo00031


CDE 120 to jest model tej Corolli wg tabliczki
A czy tam z tylu jest naklejka T3 czy T sport luna terra czy 5 gang to juz malo wazne.
Jak chcesz zidentyfikowac kody bledu to model jest istotny.
  
 
Cytat:
Bigelektron Wysłany: 2012-03-08 22:41:06

Cytat:

CDE 120 to jest model tej Corolli wg tabliczki
A czy tam z tylu jest naklejka T3 czy T sport luna terra czy 5 gang to juz malo wazne.
Jak chcesz zidentyfikowac kody bledu to model jest istotny.




O, Bigelektron zmienia plyte. Pisze teraz ze to nie istotne co jest naklejone w tym a tym miejscu. Masz racje i jako fachowiec powinienes rozwiac te watpliwosci na samym poczatku. Podalem Ci nazwe handlowa modelu bo i taka tez mam wpisana w dowodzie rejestracyjnym. Jestem uzytkownikiem auta i nie musze wiedziec jak auto dziala albo jak sie fachowo nazywaja poszczegolne elementy aby je prowadzic i uzytkowac. Amatorszczyzna jesli chodzi o rozmowe z klientem. Wystarczylo grzecznie poprosic o informacje z tabliczki znamionowej i wiedzial bys wszystko. Tak czy siak jeszcze raz Ci dziekuje za pomoc a konkretnie sugestie na temat numeru czesci.
  
 
[/quote]
Tutaj jest Forum techniczne i tu sie udziela porad konkretnie i na temat naprawy samochodow.
Podajesz model i rok samochodu i wtedy mozna cos zaradzic.A ty napisales taki belkot ze zgroza wieje i jeszcze masz jakies pretensje?
Do tej pory to twoje wypowiedzi byly tylko smieszne ale teraz sa juz denerwujace ,wiec na tym proponuje zakonczyc ta jalowa dyspute.A jak chcesz sobie podyskutowac profesjonalnie to zapraszam do najblizszego serwisu Toyoty .Tam sa specjalnie szkoleni doradcy do rozmow z takimi typami jak ty.
Wysluchaja ulecza twoja nadwatlona psychike czolym slowkiem zaproponuja obrzydliwa kawke w gratisie itd.
Ja sie zajmuje naprawianiem samochodow a nie kulturalnym sraniem w bambus wiec wybacz ta werbalna amatorszczyzne i brak oglady.