Serwis cody 04221 i 27012 - traci moc podczas jazdy.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Jestem posiadaczem Corolli T3 z silnikiem diesla z 2002 roku. Jakiś czas temu moja "rolka" zaczęła tracić moc podczas jazdy i zapaliła się kontrolka silnika (MIL, Check Enginee). Problem pojawia się non stop jednak po rozgrzaniu silnika znika a przynajmniej nie daje o sobie znać. Mam wrażenie że zwiększyło się również spalanie. Pojechałem do serwisu aby odczytać kody. Oto one: P04221 oraz P27012. Przy okazji wyszło na jaw że mam też pasek rozrządu do wymiany jak i płyn hamulcowy oraz kilka drobnych rzeczy. Kieruje pytania do forumowiczów ponieważ jestem laikiem i nie podoba mi się cena usługi za ewentualną naprawę. Moje pytania: Co oznaczają powyższe kody i gdzie szukać przyczyny? Czy wymiana paska rozrządu jest skomplikowana? Czy wymiana płynu hamulcowego jest trudna?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Po pierwsze nie istnieje model T3
Po drugie nie istnieja takie kody jak napisales.
Po trzecie dla Ciebie wymiana paska alternatora bylaby zbyt skomplikowana.
A wymiana rozrzadu jest i skomplikowana i czasochlonna.
Wymiana plynu jest troche mniej skomplikowana ale jak chcesz zyc i nikogo nie zabic to raczej zostaw to mechanikowi
Co do dlawienia to rozpocznij od wymiany filtra paliwa, ale tu tez bez zaby nic nie wskorasz , chyba ze masz mocne dlonie.
Co do ceny za rozrzad to zapewne jest wysoka ale nie bez powodu.

Dzięki za doinformowanie. Patrząc na Twój styl pisania powinieneś zmienić profesje na komika, polityka lub celebrytę. W każdej z nich możesz się spełnić jako niedościgniony ideał bo jak na razie to wyglądasz jak nieoszlifowany diament.

Co do kodów to dostałem je z serwisu. Może i masz rację a może wszystkiego nie wiesz. Założę się że to drugie. Ot, taki z Ciebie mądrala. Auto jest z rynku angielskiego i może mieć inną specyfikację techniczną. Doucz się zanim zabłyśniesz.

Tak czy siak dzięki za dobre chęci i kreatywność. Szukam profesjonalisty.

Cytat: