Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2012-03-20 22:23:41 Linkę odkręca się od reduktora przy skrzyni. Najwygodniej to zrobić z kanału. Można ewentualnie podnieść auto i podstawiwszy jakieś koziołki położyć się pod nim jak ktoś ma długie ręce. Linka przykręcona jest od strony kierowcy z boku skrzyni. Do odkręcenia warto mieć jakieś kombinerki o sporym rozwarciu, bo tam jest taka nakrętka nie w kształcie sześciokąta. A w tej książce co dałeś linka wszystko jest ładnie opisane na stronie bodajże 251. Na następnej jest rysunek skrzyni z boku i można zobaczyć gdzie się znajduje mocowanie na dole.
[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2012-03-21 01:36:25 ] |
Pawel_W Polonez Caro Plus Warszawa | 2012-03-21 01:29:44 Dzięki. Faktycznie w tej książce jest na schemacie skrzyni zaznaczona linka, na stronie 253 |
Lazik Miłośnik FSO CARO / TRUCK / KOMBI Kiełpino | 2012-04-02 11:12:47 Tym specjalnym kluczem będzie 10-tka najlepiej nasadowa z małą grzechotką z uwagi na ograniczone pole manewru.
Pozdrawiam |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2012-04-02 23:05:09 A dostęp owszem jest kiepski, z tego co pamiętam, to trzeba odkręcić tył skrzyni i ją przesunąć w bok, bo reduktor inaczej nie wyjdzie. No i to musi być odpowiedni reduktor dostosowany do mostu ilością ząbków na kole. |