[mkVII] Silnik nie wchodzi na wysokie obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Posiadam MK VII 1.8D z 96 roku. Nigdy wcześniej nie miałem diesla... Silnik nie wkręca się na obroty, dochodzi zaledwie do 3 - 3,5 tysięcy. W trakcie jazdy łapie taką czkawkę a z każdym wyższym biegiem obroty są coraz niższe.
Gdzie szukać przyczyny?

[ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 14:23:30 ]
  
 
Cytat:
2012-03-11 14:21:36, faktor pisze:
Witam. Posiadam MK VII 1.8D z 96 roku. Nigdy wcześniej nie miałem diesla... Silnik nie wkręca się na obroty, dochodzi zaledwie do 3 - 3,5 tysięcy. W trakcie jazdy łapie taką czkawkę a z każdym wyższym biegiem obroty są coraz niższe. Gdzie szukać przyczyny? [ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 14:23:30 ]


Można zacząć standardowo od filtra paliwa, potem świeczki i kable. Zaraz ktoś coś jeszcze pewnie dopisze do tej listy.
Oczywiście piszę o sprawdzeniu, choć filtr to powinno się wymienić.


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-03-11 14:26:56 ]
  
 
A co do wkręcania się na obroty diesla mają świece? Kable, ale jakie? Filtr paliwa może być jak najbardziej zasyfiony i nie dolewa odpowiednij ilości paliwa. Kopci w jakiś kolor?
  
 
Cytat:
2012-03-11 15:59:42, mefis22 pisze:
A co do wkręcania się na obroty diesla mają świece? Kable, ale jakie? Filtr paliwa może być jak najbardziej zasyfiony i nie dolewa odpowiednij ilości paliwa. Kopci w jakiś kolor?



Filtr został przeczyszczony, kopci na jasny niebieski kolor.
Czasami w trakcie jazdy zaczyna coś szarpać i obroty dochodzą nawet do 4,5. Dzieje sie tak odkąd wlałem do ropy dodatek czyszczący

[ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 16:07:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: faktor dnia 2012-03-11 16:16:33 ]
  
 
Cytat:
2012-03-11 16:06:05, faktor pisze:
Filtr został przeczyszczony

Co kur.... jaja sobie ze mnie robisz?
  
 
ja się tam nie znam, ale szykuj portfel na wydatki-
bywa że silniki nie chcą się wkręcać na obroty wtedy gdy mają już zatarte gładzie cylindrów

ponadto skoro mówisz o niebieskim dymku a ten diesel nie ma turbiny to nasuwają się na myśl od razu pierścienie(oczywiście to nie jedyne miejsce gdzie może uciekać olej, ale skoro ma problemy z wkręcaniem to raczej szukał bym tutaj)

Proponuję przed jakimikolwiek zakupami podjechać i sprawdzić jaką to w ogóle trzyma kompresję- to da Ci pogląd na to czy wogóle warto w to inwestować czy przerzucić inny silnik
  
 
Po pierwsze wymień filtr bo przeczyścić to sobie możesz uszy, a nie filtr.


jak nic się nie zmieni to wyreguluj pompę wtryskową od nowa.
  
 
Filtr się wymienia a nie czyści!!
Oleju ubywa? Jeśli tak to ile?
  
 
Cytat:
2012-03-11 15:59:42, mefis22 pisze:
A co do wkręcania się na obroty diesla mają świece? Kable, ale jakie? Filtr paliwa może być jak najbardziej zasyfiony i nie dolewa odpowiednij ilości paliwa. Kopci w jakiś kolor?


Tfu sorki, mi się z beną pomyliło z przyzwyczajenia
Nie bijcie
  
 
z dwojga złego lepiej pomylić się na forum niż przy tankowaniu
  
 
filtr
Jak wymienisz to daj znać, do tego czasu proszę nie pisać ani nie zakładać kolejnych wątków.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2012-03-11 19:20:09, Sypekzg pisze:
z dwojga złego lepiej pomylić się na forum niż przy tankowaniu


Aż tak źle to nie jest, w busie miałem właśnie takie objawy jakby paliwo się kończyło tj. obroty co raz niższe na poszczególnych biegach, no i to był filtr zapchany. A z paliwem ani razu na stacji się nie pomyliłem (tfu, wypluć żeby nie zapeszyć ) A świece i kable to mi się tak omyłkowo wplotły przez przyzwyczajenie do beny, ostatnio wymieniałem w 1.4 mk7 bo się nie wkręcał za dobrze na obroty.
  
 
Cytat:
2012-03-11 19:18:21, Maylo pisze:
Tfu sorki, mi się z beną pomyliło z przyzwyczajenia Nie bijcie




Kolego skoro czyścisz filtr paliwa to może auto nie jest dla Ciebie...Przymyśl to...
  
 
Cytat:
2012-03-12 02:45:34, mefis22 pisze:
Kolego skoro czyścisz filtr paliwa to może auto nie jest dla Ciebie...Przymyśl to...



Panowie, spokojnie! Była niedziela, po południu - to jedyne co moglem wtedy zrobic. Dzis rano kupiłem filtr, niestety to nie to..
  
 
Sprawdz ustawienie pompy i rozrządu oraz poziom płynów i czy nie ubyło
  
 
Czy coś się zmieniło przez ostatnie dwa tygodnie czy może kolega doszedł do wniosku że diesle tak mają?